رادیاتورهای “فلت” و “طراوت” از نوآوری‌های جدید شرکت تاش

مدیرعامل گروه تولیدی صنعتی تاش با اشاره به نوآوری‌های مرتبط با تولید رادیاتور در این مجموعه، گفت: رادیاتور فلت ساده و خط دار به عنوان محصولی اقتباسی از ترکیه و رادیاتور فلت طرح دار به عنوان طرح ابداعی تاش (اولین در ایران و جهان) برخی از این نوآوری‌ها محسوب می‌شود.

وحید اسماعیلی در گفت‌وگو با کاماپرس در ارتباط با تاریخچه فعالیت گروه تولیدی صنعتی تاش رادیاتور، اظهار کرد: آغاز فعالیت‌های تاش به سال 1384 برمی‌گردد؛ زمانی که با عنوان شرکت بازرگان ناب تجارت پویا نسبت به واردات محصولات سرمایشی و گرمایشی اقدام می‌شد. در ادامه و از سال 1392 با نام شرکت تاش رادیاتور وارد فاز تولید شدیم.

عرضه محصولات تاش با 3 برند مختلف

وی با معرفی سبد کالایی تاش شامل رادیاتور پنلی فولادی، پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور‌های حوله خشک کن، توضیح داد: درحال حاضر رادیاتورها با سه برند تاش، بلوراد و سانیکا عرضه می‌شود. “تاش” نام برند همنام شرکت و “بلوراد” عنوان برند صادراتی مجموعه است. برند “سانیکا” نیز تحت لیسانس سانیکای ترکیه تولید می‌شود. در همین راستا از سال گذشته تولید پکیج‌های شوفاژ دیواری نیز با همین سه برند آغاز شده است.

وی با تاکید بر تمرکز مجموعه بر تولیدات با کیفیت، اظهار کرد: پیش از این که به عنوان وارد کننده فعالیت می‌کردیم، نمایندگی انحصاری پکیج‌های شوفاژ دیواری و کولرهای اسپلیت بوش به علاوه پکیج و رادیاتور (ECA) و سانیکای ترکیه را بر عهده داشتیم. البته از زمانی که وارد فاز تولید شدیم، همچنان تحت لیسانس و شریک تجاری سانیکای ترکیه فعالیت می‌کنیم.

راز آسمان پایتخت

صادرات حدود یک سوم تولیدات مجموعه

اسماعیلی با اشاره به کیفیت متمایز و تنوع بالای محصولات تاش، خاطرنشان کرد: رادیاتورها در ارتفاع‌های 300، 500، 550 و 600 میلی‌متر تولید می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه حدود یک سوم تولیدات مجموعه به کشورهای گرجستان، افغانستان، ترکنستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، روسیه و ازبکستان صادر می‌شود، بیان کرد: ارتفاع متنوع رادیاتورها به استاندارد کشورهای مختلف بستگی دارد، به عنوان نمونه ارتفاع 600 استاندارد ترکیه، گرجستان و چند کشور دیگر و ارتفاع استاندارد 500 مربوط به ارمنستان و آذربایجان است.

مدیرعامل تاش در ادامه محصول دیگر تاش تحت عنوان رادیاتورهای کامپکت یا اتصال از کف را معرفی کرد.

وی همچنین امکان تولید رادیاتور در تیپ های 11، 20، 21, 22 و 33 را از دیگر توامندی‌های تاش رادیاتور عنوان کرد و گفت: معمولا در فضاهای بزرگ‌ از تیپ 33 و در فضای کوچکتر و برای نزدیکی بیشتر رادیاتور به دیوار از تیپ‌های 20 و 21 استفاده می‌شود. امکان تولید رادیاتورهای عمودی با تیپ 11 مهیا است. تیپ 22 معمول‌ترین تیپ مورد استفاده در ایران است.

رادیاتور”طراوت” و حوله خشک‌کن‌های برقی محصولات جدید تاش

اسماعیلی، رادیاتور”طراوت” را محصول جدید این مجموعه دانست و توضیح داد: در این محصول ظرف آبی تعبیه شده که علاوه بر ایجاد رطوبت مورد نیاز هوا، امکان افزودن اسانس و ایجاد طراوت در محیط را دارد.

این فعال صنعت تهویه مطبوع همچنین با معرفی حوله خشک ‌کن‌های برقی به عنوان محصولی جدید، افزود: در حمام هایی که لوله کشی آب سرد و گرم از قبل انجام نشده است، این حوله خشک‌ها کاملاً کاربردی هستند.

از دیگر محصولات جدید تاش، پکیج شوفاژ دیواری مدل “بلک پنتر” است که با طراحی ایرانی، پنلی شیشه‌ای و بدنه‌ای مشکی تولید و عرضه شده است.

مدیرعامل تاش با اشاره به کسب گواهینامه‌های IMS، CE اروپا، ایزو 9001، 10002، 10004، 45001 و ایزو 14000 برای تولیدات این مجموعه، افزود: در سال 1401 لوح یکصد برند برتر را دریافت کرده و جزو معدود شرکت‌هایی هستیم که توانسته‌ایم استاندارد گوست (GOST) روسیه را دریافت کنیم.

گارانتی تعویض 12 ساله محصولات تاش

وی با اشاره به شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه تولیدی صنعتی تاش رادیاتور، عنوان کرد: رادیاتورهای تاش 12 سال گارانتی تعویض دارند؛ به عبارتی اگر در سال یازدهم نیز پوسیدگی و ایرادی در تولید آن وجود داشته باشد، تعویض می‌شود. همچنین عرف مدت زمان گارانتی پکیج  24 ماه است، اما پکیج‌های تاش تا 36 ماه گارانتی دارند.

اسماعیلی در پایان با اشاره به افزایش میزان صادرات به عنوان برنامه توسعه مجموعه، تصریح کرد: همچنین برای افزایش سهم بازار داخلی و توسعه سبد محصولات از لحاظ طراحی و کیفیت برنامه‌ریزی می‌کنیم.

گفتنی است شرکت تاش رادیاتور در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات ساختمان و سیستم‌های تهویه مطبوع که از 13 تا 16 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، با ارایه آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود حضوری فعال داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه تولیدی صنعتی تاش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز