دنا پلاس اتوماتیک توربو را ۸۰ میلیون تومان ارزان تر بخرید

لست سکند

فروش فوق‌العاده سه محصول ایران خودرو آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو که از امروز ثبت‌نام آن آغاز شده و تا 19 اسفند ادامه دارد، سه خودرو راناپلاس، پژو207 سقف شیشه‌ای دستی و دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک عرضه می‌شود که موعد تحویل این محصولات به برگزیدگان سه ماهه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

در این طرح جدید ایران خودرو که ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود، راناپلاس با رنگ‌های سفید، نقره‌ای متالیک، خاکستری متالیک و مشکی متالیک با قیمت مصوب 214 میلیون و 111 هزار و 800 تومان، خودرو پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای با 6 رنگ سفید، نقره‌ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، قرمز دوپوششه و آبی کاسپین متالیک با قیمت 235 میلیون و 558 هزار تومان و خودرو دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با رنگ‌های سفید نقره‌ای متالیک، خاکستری متالیک و مشکی متالیک 397 میلیون و 443 هزارتومان عرضه می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است این سه خودرو را می‌توان با بهای اشتراک طلایی یک ستاره پلاس که به صورت اختیاری ارائه می‌شود، خریداری کرد؛ به این ترتیب ایاب و ذهاب امداد سیار و حمل خودرو به صورت رایگان انجام خواهد شد. همچنین سرویس در محل طبق تعرفه و سرویس دوره‌ای رایگان بدون محدودیت کیلومتر صورت خواهد گرفت. این اشتراک دارای پوشش زیان، پوشش زیان سرقت جزئی، سرقت زیان، حوادث طبیعی، راه‌اندازی تلفنی و مشاوره فنی است.

بهای اشتراک گفته شده برای راناپلاس 3 میلیون و 250 هزار تومان، برای خودرو پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای 3 میلیون و 420 هزار تومان و برای دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک 5 میلیون و 20 هزار تومان است.

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز