دلار 1100 تومان گران شد و به کانال 26 هزار تومانی رفت

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز دوشنبه 19 آبان ماه  1100 تومان افزایش داشته و به کانال 26 هزار تومانی رفته است.

به گزارش کاماپرس، دلار یا به بیان دقیق تر دلالان دلار نشان دادند به راحتی حاضر به واگذاری تاج و تخت خود در کانال های بالای 20 هزار تومان نیستند و روند افزایشی قیمت که از اواخر وقت معاملات روز یکشنبه آغاز شده بود امروز نیز ادامه پیدا کرد.

برخی معامله گران با دامن زدن به شایعات در مورد تحریم های شدید و غیرقابل تغییر حتی بعد از پایان دوره ترامپ، دلار را فعلا از سقوط نجات دادند و باید در انتظار فعل و انفعالات بازار در روزهای آتی باشیم تا ببینیم این روند می تواند ادامه یابد یا دلار دوباره وارد فاز نزولی می شود.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت‌دلار در بازار آزاد، امروز با 1100 تومان افزایش به ۲۶,۴۰۰ (بیست و شش هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۱۶ درصدی داشته است.

افزایش نرخ تمام ارزهای معتبر در بازار

راز آسمان پایتخت

قیمت درهم امارات (حواله) یار همیشگی دلار در گرانی نیز امروز با افزایش ۴.۷۲ درصدی، از ۷,۰۵۰ (هفت هزار و پنجاه ) تومان به ۷,۴۰۰ (هفت هزار و چهارصد ) تومان رسید.

نرخ یورو هم در بازار غیررسمی ارز امروز با افزایش ۰.۱۳ درصدی، از ۳۰,۰۵۶ (سی هزار و پنجاه و شش ) تومان به ۳۰,۰۹۶ (سی هزار و نود و شش ) تومان رسید.

دلار استرالیا امروز با افزایش ۶.۱ درصدی، از ۱۹,۳۳۷ (نوزده هزار و سیصد و سی و هفت ) تومان به ۲۰,۵۹۴ (بیست هزار و پانصد و نود و چهار ) تومان رسید.

همچنین لیر ترکیه با افزایش ۹.۵۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۲۷۹ (سه هزار و دویست و هفتاد و نه ) تومان معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “دلار 1100 تومان گران شد و به کانال 26 هزار تومانی رفت

  1. فرشته گفته:

    دلال اصلی دولته …بانک مرکزی اراده کنه دلارو تا هر قدر که بخواد براحتی پایین میاره ولی سودشون تو بالابردنه!!!

  2. طاهری سرمور گفته:

    بادرود.حالامابایدچه عکسالعملی نشان دهیم شادشویم یاناراحت این ننگ برای یک مملکت نیست که پول ملی البته برای ایرانی نه حکومت ظرف چندماه کاری به سال ۵۷تاکنون نداریم شایدچندصددرصددرمقابل پول کشوری که حکومت آنرادشمن حساب می کندپایین بیایدوتازه حکومت ازاین بابت عشق می کندچون فقط دردست حکومت است مسئولین که غیرت ندارندوالله این ننگ است برایشان ماایرانیهاباخودمان رابکشیم که زیربارهرخفت وخواری می رویم وباهرسازی می زنندمی رقصیم وتمام عقده هاراسرهم میهنان خودخالی می کنیم.وحکومت هم دیگرخیالش راحت است وهردولتی سرکاربیاییدفشاروبدبختی بیشتربرملت تحمیل می کنند.باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز