در 7 نکته با بیمه اَپ و خدماتش آشنا شوید

تور لحظه آخری-کاماپرس

«بیمه اَپ» یک سامانه خدمات بیمه‌ای است که از سال 1397 کار خود را آغاز کرد. این مجموعه استعلام و صدور آنلاین بیمه‌نامه‌ها در استان فارس قرار دارد. بیمه اَپ با استفاده از کارشناسان و نمایندگان متخصص در این حوزه و تیم برنامه نویسی مختص این حوزه کلیه خدمات بیمه‌ای را به صورت آنلاین و در قالب‌های مشاوره، استعلام، صدور تا پیگیری خسارت انجام می‌دهد.

کاماپرس در ادامه به 7 نکته از این مجموعه می‌پردازد که برای فعالان حوزه خدمات آنلاین بیمه‌ای مفید خواهد بود؛

1. مدیریت بیمه اَپ با هلیا حسینی و علیرضا خیاط پور است. صدور آنلاین بیمه‌نامه‌ها، ارائه مشاوره بیمه‌ای برای سازمان‌ها و امانت‌داری از ویژگی‌های این مجموعه اعلام شد.

2. این سامانه بیمه‌هایی مانند عمر و مسئولیت، آتش‌سوزی، باربری، خودرو، تکمیلی درمان، مهندسی، خودرو- ثالث و بدنه- و … را به کاربران ارائه می‌دهد.

3. اتاق اصناف، شهرداری شیراز، اتحادیه رایانه و ماشین‌های اداری شیراز، بانک تجارت، اتحادیه صنف خواربار و لبنیات فروشان شیراز، شرکت سیمان فارس، انجمن کارگران و استادکاران ساختمان شیراز و… از مشتریان این مجموعه اعلام شدند.

راز آسمان پایتخت

4. بیمه اَپ اپلیکیشنی را برای دسترسی کاربران فراهم کرده است. اپلیکیشن این مجموعه با ثبت نام در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

5. این مجموعه دارای خبرنامه است که در آن خبرها و طرح‌های ویژه و تخفیفات را اطلاع رسانی و همچنین به حساب کاربری ایمیل مشتریان ارسال می‌کند.

6. سال گذشته مدیریت مجموعه بیمه اَپ با مدیر کل فناوری اطلاعات استان فارس دیدار کرد و در جریان این دیدار استارتاپ بیمه اَپ به مجموعه فناوری اطلاعات معرفی شد.

7. سال 1398 این مجموعه در نمایشگاه اتحادیه خواربار و لبنیات شیراز حضور داشت و در جریان این رویداد مجموعه بیمه اَپ با اعضای اتحادیه دیدار کردند و صحبت‌هایی برای بستن قرارداد با اتحادیه خواربار و لبنیات و رفع امور بیمه‌ای اعضا انجام شد. در پایان این نمایشگاه از مدیریت مجموعه با اهدا تقدیرنامه، تجلیل شد.

مرتبط با : بیمه اَپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز