در کدام بروکرها می توانیم واریز و برداشت ریالی مستقیم داشته باشیم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

علاقه‌مندان به بازار فارکس باید با جزئیات این بازار و ابزار مختلف برای حضور در آن آشنا باشند. یکی از مقدمات ضروری برای ورود به فارکس آشنایی با بروکر است.

بروکر فارکس نوعی شرکت مالی است که دسترسی معامله گران را به بازار فارکس ممکن می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به انجام معاملات در بازار فارکس هستند و می‌خواهند در این بخش معامله کنند به یک کارگزار نیاز دارند. به همین منظور افراد در بروکر حساب باز می‌کنند تا به راحتی امکان معامله برای آن‌ها فراهم شود. بروکر فارکس اساسا به عنوان واسطه بین یک معامله گر فارکس و شبکه بانک‌ها کار می‌کند تا علاقمندان به حضور در این بازار به راحتی قادر به خرید و فروش ارزهای خارجی باشند. در واقع یک بروکر فارکس قیمت‌ها را از بانک‌ها دریافت می‌کند و بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. افراد بدون استفاده از بروکر امکان حضور در بازار فارکس را ندارند و باید با بهترین نوع این درگاه‌ها آشنا باشند.

به عنوان مثال افرادی که مایل به خرید و فروش ارز هستند و به طور دقیق نمی‌دانند چه کاری انجام دهند، از بروکرها استفاده می‌کنند. بروکرها در بستر قانونی بین معامله گران رابطه برقرار می‌کنند و به صورت شبانه روزی در دسترس مردم هستند. هم اکنون انواع بروکرها مشغول فعالیت و خدمت رسانی به معامله گران فارکس هستند.

راز آسمان پایتخت

پرداخت اینترنتی-کاماپرس

معرفی سه بروکر فارکس محبوب ایرانیان

افرادی که در ایران ساکن هستند و به معامله در بازار فارکس تمایل دارند باید بهترین بروکر را انتخاب کنند تا روند خرید و فروش به آسانی قابل پیگیری باشد. معامله گران ایرانی به دلیل مسئله تحریم و کاهش روابط ایران با کشورهای دیگر، اندکی دچار مشکل هستند و به همین دلیل انتخاب مناسب‌ترین بروکر برای آن‌ها حائز اهمیت است. در ادامه سه بروکر مناسب معامله گران ایرانی معرفی خواهند شد؛

آلپاری

آلپاری یکی از بروکرهای قدیمی جهان است که بالغ بر 22 سال در بازارهای فارکس فعالیت دارد. این بروکر به دلیل داشتن حساب‌های معاملاتی متنوع و خدمات شفاف و مناسب مالی اهمیت زیادی پیدا کرده است. هم چنین این بروکر به دلیل داشتن پشتیبانی از زبان فارسی توانسته نظر کاربران ایرانی زیادی را به خود جلب کند. این بروکر دارای 46 جفت ارز، نفت برنت، شاخص سهام نزدک، طلا و نقره و… است.

لایت فارکس

آغاز به کار لایت فارکس از سال 2005 میلادی بود. این بروکر به دلیل ارائه خدمات شفاف و مناسب و همچنین پشتیبانی از زبان فارسی مورد توجه معامله گران ایرانی قرار گرفته است. یکی دیگر از نکات مورد توجه درباره بروکر لایت فارکس، بهره مندی آن از قابلیت حساب‌های اسلامی است. این نوع حساب‌ها مختص سرمایه گذاران مسلمان تدارک دیده شده‌اند.

روبو فارکس

یکی از قدیمی‌ترین بورکرها، روبو فارکس است که طبق برآوردهای معمول، این کارگزاری یکی از پنج کارگزاری فارکس محبوب نزد ایرانیان است. این کارگزاری سبد معاملاتی متنوع و قابل توجهی دارد و می‌تواند زمینه مناسبی برای کسب سود از بازار فارکس فراهم کند. به همین دلیل بسیاری از علاقمندان فارکس این بروکر را می‌پسندند.

هنگام انتخاب بروکرها باید به چه مسائلی دقت کرد؟

اما صرف توجه به سابقه و حمایت بروکرها از زبان فارسی کافی نیست و معامله گران ایرانی در انتخاب بروکر باید به میزان اسپرد، کمیسیون، نرخ بهره، پلتفرم‌های ارائه شده، لوریج ارائه شده، کال مارجین، روش‌های واریز و برداشت مناسب و آنی توجه داشته باشند. در صورتی که به دنبال بروکر فارسی مناسب هستید که امکان واریز و برداشت ریالی از آن وجود داشته باشد باید به دقت مطالعه و بررسی لازم را انجام دهید و سپس یکی از بروکرها را انتخاب کنید.

ایران بروکر یک درگاه معتبر است که انواع بروکر مناسب برای فارسی زبانان را معرفی کرده است. آی اف سی مارکتس، فارکس چیف، یو اس جی اف ایکس، اچ وای سی ام و … از جمله بروکرهای مناسب هستند که امکان واریز و برداشت ریالی را به صورت مستقیم فراهم کرده‌اند.

افراد به منظور انجام معاملات فارکس بهتر است با چند کلیک به وبسایت ایران بروکر مراجعه کنند تا لیست تمامی کارگزاران معتبر این حوزه را به دست آورند. ایران بروکر با صرف بیشتر از 2 هزار ساعت در سال، به بررسی و تحقیق در مورد کارگزاران فارکس و صرافی‌های ارز دیجیتال می‌پردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز