دریافت ویزای توریستی کانادا بدون دعوتنامه

ویزای توریستی کانادا یکی از پرکاربرترین ویزاها است که به مدت پنج سال اعتبار دارد و دارنده آن می‌تواند به صورت چند بار ورود از آن استفاده کند. برای سفر به کانادا به قصد گردشگری یا دیدار دوستان و خانواده باید ویزای توریستی داشت و در هر بار ورود می‌توان تا شش ماه در این کشور اقامت کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط و مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کانادا پرداخته است.

موارد استفاده از ویزای توریستی

ویزای توریستی کانادا که برای گردشگری و بازدید از این کشور صادر می‌شود، به پاسپورت ضمیمه شده و تاریخ ورود و تاریخ انقضا در آن درج می‌شود. برای دریافت ویزای توریستی کانادا هیچ محدودیتی وجود ندارد. البته باید در نظر داشت که متقاضیان زیر 18 سال باید با یک قیم قانونی سفر کنند. متقاضیان باید در نظر داشته باشند که با این ویزا نمی‌توانند مشغول به کار یا تحصیل شوند. البته در بعضی از موارد، افراد ویزای توریستی خود را بعد از ورود به کانادا به ویزای تحصیلی یا کاری تغییر می‌دهند. ویزای توریستی کانادا معمولا برای اهداف گردشگری، شرکت در نمایشگاه‌ها، انجام امور درمانی و فعالیت‌های تجاری کوتاه مدت و بازدید از خانواده و دوستان کاربرد دارد.

شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا

متقاضیان باید در نظر داشته باشند که کانادا جزو کشورهایی است که در ایران سفارتخانه ندارد و به همین دلیلی برای انجام بیومتریک باید به کشورهای نزدیک مانند ترکیه، آذربایجان و ارمنستان سفر کنند. در حالت عادی فرآیند دریافت و صدور ویزا کانادا بین 90 تا 120 روز کاری زمان می‌برد، اما باید در نظر داشت که این ویزا متقاضیان بسیاری زیادی دارد و به ویژه در بعضی از زمان‌های سال افزایش حجم تقاضا باعث می‌شود که فرآیند بررسی درخواست‌ها طولانی‌تر شود و گاهی ممکن است تا چهار ماه طول بکشد.

متقاضیان باید با ارائه مدارک و شواهد کافی تلاش کنند که آفیسر (افسر سفارتخانه) را قانع کنند که بعد از پایان سفر خود، کانادا را ترک خواهند کرد. همه این موارد باعث می‌شود که فرآیند دریافت ویزا کانادا با حساسیت‌های زیادی همراه باشد. داشتن برنامه سفر نیز می‌تواند تا حدی شانس دریافت ویزا را افزایش دهد و آفیسر را قانع کند که فرد بعد از پایان سفر به کشور خود باز خواهد گشت.

راز آسمان پایتخت

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

آیا داشتن دعوتنامه برای دریافت ویزای توریستی کانادا ضروری است؟

در صورتی که متقاضی ویزای توریستی، یک فامیل یا یک آشنا با اقامت و کارت شهروندی در کانادا داشته باشد، می‌تواند از دعوت‌نامه استفاده کند. باید در نظر داشت که گرفتن دعوت‌نامه، دریافت ویزا کانادا را تضمین نمی‌کند، ولی به میزان زیادی باعث افزایش شانس متقاضیان خواهد شد. همچنین داشتن دعوت‌نامه باعث می‌شود که آفیسر تا حد زیادی قانع شود که متقاضی قادر است هزینه‌های سفر خود را بپردازد و از این نظر نیز نقش زیادی در افزایش شانس دریافت ویزا دارد؛ ولی به طور کلی داشتن دعوت‌نامه ضروری نیست و راه‌های دیگری نیز برای مجاب کردن آفیسر وجود دارد.

مدارک لازک برای دریافت ویزای توریستی کانادا

پاسپورت معتبر با حداقل شش ماه اعتبار و دو صفحه خالی، اصل و ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی، ترحمه سند ازدواج و ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل از مواردی است که افراد باید قبل از اقدام به درخواست ویزا کانادا آماده کنند. همچنین ارائه مدارک شغلی مانند گواهی اشتغال به کار و جزئیات مربوط به آن مانند درآمد سالانه و تاریخ شروع به کار و مدارک مالی شامل اصل و ترجمه اسناد ملکی و تمکن مالی به زبان انگلیسی و با مهر امور بین‌الملل بانک نیز ضروری است. متقاضیان باید در کنار این مدارک، برنامه سفر و هدف خود از سفر به کانادا و بلیط رفت‌وبرگشت را ارائه کنند.

دریافت ویزای توریستی کانادا بدون دعوتنامه

“سفر هالیدی” در زمینه گردشگری و ارائه خدمات مربوط به دریافت ویزا فعالیت می‌کند. این مجموعه با ارائه خدمات اینترنتی و غیرحضوری در زمینه مشاوره‌ و انجام مراحل مربوط به دریافت ویزا باعث کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری و در نتیجه صرفه‌جویی در زمان و هزینه متقاضیان می‌شود. تیم سفر هالیدی متشکل از برنامه‌نویسان و متخصصان با تجربه در زمینه گردشگری، شرایط آسان و ایده‌آلی در زمینه دریافت ویزا برای متقاضیان ایجاد می‌کند. افراد با اطمینان می‌توانند خدمات مربوط به دریافت ویزای توریستی کانادا حتی بدون دعوت‌نامه را از طریق سفر هالیدی انجام دهند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://safar.holiday مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز