درباره شرکت‌های گرایش تازه کیش چه می‌دانید؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

گروه شرکت‌های گرایش تازه کیش- جی.اس.اس- در زمینه صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک، کنترل تردد جاده‌ای- ای.تی.سی، آی.تی.اس-، پروژه‌های امنیتی و اجرای پروژه‌های نوین در زمینه آی.تی- فناوری اطلاعات- از سال 1368 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر در قالب 16 شرکت بین المللی مشغول فعالیت است.

کاماپرس در ادامه 10 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که برای فعالان حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک مفید است؛

1. شرکت‌های گرایش تازه کیش- جی.اس.اس- در حال حاضر با مدیریت مهسا زمانیان فعالیت می‌کند. این مجموعه 720 نفر کارمندان اصلی دارد.

2. تولیدات این شرکت در حوزه سامانه‌های بانکداری نوین، پرداخت الکترونیک، حمل و نقل هوشمند جاده‌ای- آی.تی.اس-، ریل و صنعت هوانوردی و سامانه‌های مبتنی بر تکنولوژی آرفید و اسمارت کارت است.

3. خدمات و راهکارهای این مجموعه در خصوص کیوسک‌های بانکی، دستگاه خود دریافت، اسکنرهای چک، راه حل‌های مدیریت اموال، دستگاه‌های امنیتی و… ارائه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

4. موسسه اعتباری آرمان، بانک اقتصاد نوین، تعاونی اعتباری ثامن الائمه، شرکت سهامی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، کانون وکلای دادگستری، کشتیرانی جمهوری اسلامی، سازمان هواپیمایی کشور و… از مشتریان این شرکت هستند.

5. سامانه‌های هوشمند بانکی اسوه، سپرده و خدمات، تسهیلات، اعتبارات، وثایق و تضمینات، حسابداری دفتر کل، سوئیچ پرداخت و همینطور پایش کسب و کار و مدیریت الکترونیک اسناد به عنوان همکاران این مجموعه معرفی شدند.

6. این مجموعه رتبه درجه یک شورای عالی انفورماتیک ایران را دارد. همچنین گرایش تازه کیش تاکنون تجهیز و پشتیبانی تخصصی بیش از 19 هزار شعبه بانکی را در سراسر کشور را انجام داده است.

7. مشارکت در برنامه ریزی و اجرای برخی پروژه‌های ملی از جمله کارت ملی، شناسنامه و گواهینامه هوشمند و کارت خودرو، ساخت و راه اندازی سامانه ارزیابی هوشمند روسازی جاده‌ای، سامانه کیف پول آفلاین اعتباری و… از دستاوردهایی است که این مجموعه به دست آورد.

8. شرکت‌های ایولیس- برندی در حوزه سیستم‌های چاپ و تولید انواع کارت-، لینکس- محصولات آرایشی و بهداشتی- و… برندهایی هستند که با این مجموعه همکاری دارند.

9. این شرکت در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور داشت. همچنین گروه شرکت‌های گرایش تازه کیش در سیملس 1396 دوبی نیز حضور پیدا کرد.

10. اپلیکیشن رمزبان این مجموعه براساس گزارش کافه بازار به عنوان یکی از برترین نرم افزارهای ایرانی در سال 1398 بود. این اپلیکیشن یکی از اپ‌های ارائه دهنده رمز یکبار مصرف است که در سال گذشته با سه میلیون کاربر به عنوان پرنصب‌ترین برنامه شناخته شد.

مرتبط با : گرایش تازه کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز