درباره بیمه شو و خدماتش چه می‌دانید؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

«بیمه شو» در تیرماه 1397 شروع به کار کرد. این مجموعه در حوزه مشاوره و خرید آنلاین انواع بیمه‌ نامه‌ها فعالیت دارد. این مجموعه تلاش می‌کند تا امکان نرخ‌گیری و خرید بیمه‌ نامه‌های ثالث، بدنه، آتش سوزی، مسئولیت، مهندسی، عمر، زلزله، درمان و … را در زمان کوتاهی برای مشتریان فراهم کند.

کاماپرس در ادامه به 7 نکته از این مجموعه می‌پردازد که برای فعالان حوزه استارتاپ‌های بیمه و کاربران آنلاین خدمات بیمه‌ای می‌تواند مفید باشد؛

1. مجموعه بیمه شو از تیرماه سال 1397 کار خود را آغاز کرد. امیر محمود راکبی مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد و در سمت ریاست هیئت مدیره آن فعالیت می‌کند. مرکزیت این مجموعه در شهر تهران قرار دارد.

2. راکبی- مدیرعامل بیمه شو- تاکنون به عنوان کارآفرین و کارشناس شبکه‌ سازی فروش، مشاور اقتصادی صدا و سیما، موسس مدرسه کارآفرینی و … فعالیت‌هایی صورت داده است.

3. این استارتاپ مشاوره‌های بیمه‌ای در زمینه انواع بیمه‌های سازمانی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد و امکان مقایسه تمامی بیمه‌ها را به صورت همزمان از تمامی شرکت‌های این حوزه امکان‌پذیر می‌کند. امکان صدور بیمه‌ نامه به صورت آنی در این مجموعه برای کاربران فراهم شده است.

راز آسمان پایتخت

4. بیمه شو استفاده آسان از خدمات بیمه‌ای، پرداخت امن، آرشیو اطلاعاتی از بیمه شدگان، ارسال رایگان بعضی بیمه نامه‌ها و صرفه جویی در وقت را از امتیازات اصلی مجموعه خود اعلام می‌کند. این مجموعه برای مشتریان خود، امکانی تحت «عنوان یادآور تمدید بیمه» دارد.

5. کاربران بیمه‌شو می‌توانند از بیمه‌های ایران، آسیا، دانا، کارآفرین، البرز، ما، کوثر، سینا و … بیمه نامه خریداری کنند.

6. این مجموعه وبلاگی دارد که در آن اخبار حوزه صنعت بیمه، خرید آنلاین بیمه، مدیریت و کسب و کار و آموزش و محتوا مطالبی را ارائه می‌دهد.

7. بیمه شو قیمت‌ بیمه بدنه شرکت بیمه ایران را برای خودروهای سمند سورن، پراید 111 و ساینا و میزان رضایت مشتریان هر کدام از این مدل خودروها را از بیمه مذکور، در وبسایت خود قرار داده است.

مرتبط با : بیمه شو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز