درباره بیمه تجارت نو بیشتر بدانید

لست سکند

شرکت بیمه تجارت نو- سهامی عام- در سال 1395 با هدف ارائه خدمات تخصصی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای به عموم مردم، آغاز به کار کرد. این شرکت در نظر دارد تا با خلق مزیت‌، بهره‌مندی تجربیات در عرصه جهانی و الگوی‌های جدید مشتری مداری در نحوه پوشش بیمه‌ای، طرح‌های جدیدی را برای حفظ مشتریان خود ارائه کند.

در ادامه کاماپرس 9 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که اگاهی از آن برای فعالان حوزه بیمه مفید است؛

1. بیمه تجارت نو- سهامی عام- با مدیریت نیما نورالهی در حال فعالیت است. این مجموعه در نقاط مختلفی از کشور نمایندگی فعال دارد.

2. خدمات این شرکت شامل آتش سوزی، اتکایی، عمر و زندگی، باربری، مسئولیت، اتومبیل و… است. دانلود نرم‌افزار موبایل بنو، پرداخت الکترونیک، چاپ بیمه‌نامه، دریافت معرفی نامه درمان، استعلام وضعیت خسارت درمان و … از خدمات الکترونیک بیمه تجارت نو محسوب می‌شوند.

3. براساس صورت مالی 6 ماهه نخست سال جاری، درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری این شرکت بیش از 242 میلیارد تومان بود و سود فعالیت‌های بیمه‌ای نیز رقم 52 میلیارد تومان اعلام شد.

راز آسمان پایتخت

4. مشتریان این مجموعه سازمان‌هایی مانند بورس، راهداری، پزشکی قانونی، فولاد خوزستان، شهرداری اهواز، وزارت علوم، دانشگاه تربیت مدرس و 16 دانشگاه دیگر کشور هستند.

5. بیمه تجارت نو سال 1395 با نماد «بنو» در سازمان فرابورس ثبت شد. سهام این مجموعه در بازار دوم فرابورس در حال عرضه است. براساس صورت مالی سال 1398 نسبت توانگری مالی این شرکت 144 درصد اعلام شد. همچنین در سال گذشته سود پایه هر سهم 905 ریال بود.

6. بیشترین سهام این مجموعه در اختیار بانک تجارت و کارکنان با 34 درصد سهم، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان با 20 درصد سهم و شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان با 20 درصد سهم قرار دارد.

7. شرکت بین المللی عمران رضوی با 10 درصد سهم، پست بانک ایران با 10 درصد سهم و شرکت موسسه صندوق راه و تامین آتیه کارکنان پست بانک با 6 درصد سهم از دیگر سهام‌داران این مجموعه هستند.

8. تعداد کارکنان این شرکت بیمه تا پایان سال قبل، 310 نفر کارمند قراردادی و 7 نفر کارمند شرکت‌های خدماتی بود.

9. بیمه تجارت نو در چهار ماه اخیر توانست با لیزینگ ایران در رشته بیمه بدنه و با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه انواع پوشش بیمه‌ای قراردادهایی منعقد کند. همچنین این مجموعه آذرماه سال جاری، در بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه حضور پیدا کرد.

مرتبط با : بیمه تجارت نو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز