درآمد کارشناسی خودرو چقدر است؟

کارشناسی خودرو-کاماپرس
لست سکند

قطعا همه شما زمانی که قصد دارید وارد یک حوزه کاری جدیدی شوید، اولین سوالی که در ذهن شما پیش می آید، میزان درآمدی است که می توانید در آن حرفه کسب کنید. یکی از شغل هایی که مدتی است خواهان زیادی دارد حرفه کارشناسی خودرو می باشد. اما شاید این سوال برایتان پیش آید که اگر بخواهم یک کارشناس خودرو بشوم باید چه کاری انجام بدهم و دوم اینکه ماهیانه چه میزان درآمدی میتوانم از این حرفه بدست آورم.

به گزارش کاماپرس به نقل از آزمون خودرو، ما میخواهیم در این مطلب در مورد اینکه درآمد کارشناسی ماشین چقدر می باشد و اینکه چرا این حرفه این روزها جزء یکی از شغل های پردرآمد محسوب می شود صحبت کنیم. پس اگر به دنبال شغلی پول ساز میگردید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آزمون بورس-کاماپرس

در ابتدای کار به این موضوع اشاره میکنیم که چرا کارشناسی خودرو این روزها تا به این اندازه مهم شده است و سپس به میزان درآمدی که میتوانیم از این حرفه کسب کنیم می پردازیم.

کارشناسی خودرو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

چرا کارشناسی خودرو این روزها پرطرفدار شده است؟

با توجه به افزایش قیمت خودرو ، قدرت خرید خودروی نو در بین مردم کاهش یافته و بالعکس درخواست برای خرید خودروی کارکرده افزایش پیدا کرده است. از طرفی کلاهبرداران و دلالان خودرو که این روزها کم هم نیستند و به لطف پیشرفتی که در صنعت صافکاری و نقاشی داشته ایم و همچنین سوءاستفاده از عدم دانش و تخصص شما خریداران محترم بسیار راحت می توانند ماشین هایی با عیوب بالا و پرخرج را به عنوان ماشین سالم به شما بفروشند. حال برای اینکه بتوانید مطمئن شوید خودرویی که خریداری می کنید از هر نظر سالم می باشد و پس از خرید هزینه های هنگفتی روی دستتان نمی گذارد و باعث پشیمانی شما نمی شود، باید از یک کارشناس خبره و متخصص در این زمینه کمک بگیرید که خودرو موردنظر را از تمام جهات رنگ و بدنه، فنی و موتور و … بررسی کند. همین عامل یعنی افزایش درخواست کارشناس توسط خریداران محترم، باعث افزایش درآمد کارشناسان متخصص نیز شده است.

درآمد کارشناسی خودرو چقدر است؟

هیچ یک از ما نمی توانیم یک درآمد مشخص و ثابتی را برای این حرفه مشخص کنیم، ولی تجربه ای که ما در این سال ها داشته ایم، به ما نشان داده است افرادی که در این حرفه خبره و متخصص هستند می توانند ماهیانه بین 10 تا 30 میلیون درآمد کسب کنند.

حال این سوال برای شما پیش می آید که برای کسب تخصص در زمینه کارشناسی خودرو باید چه کرد؟

شما میتوانید با گذراندن دوره های آموزشی کارشناسی خودرو در آموزشگاه های معتبر و پس از شرکت در آزمون فنی و حرفه ای و اخذ گواهینامه و سپس جواز کسب در این حوزه فعالیت کنید و با کسب تجربه از یک فرد علاقمند به حوزه خودرو به یک کارشناس متخصص خودرو تبدیل شوید.

کارشناسی خودرو-کاماپرس

معرفی آموزشگاه آزمون خودرو

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزمون خودرو، برگزارکننده بیش از 5 دوره تخصصی خودرویی و به عنوان اولین آموزشگاه آموزش خدمات خودرویی بر مبنای ورود به بازارهای کار می باشد. در این آموزشگاه دوره های آموزشی زیرنظر اساتید مجرب و باسابقه و مطابق با بروزترین مطالب آموزشی برای شما هنرجویان عزیز ارائه می گردد.

دوره های برگزار شده در آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزمون خودرو :

علاوه بر برگزاری دوره های تخصصی، خدماتی نیز به صورت رایگان برای شما هنرجویان محترم درنظر گرفته شده است که در اینجا به آن اشاره میکنیم :

  1. دوره کارآموزی رایگان
  2. امکان ثبت نام در آزمون فنی و حرفه ای و ارائه گواهی مهارت
  3. ارائه مدرک معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت
  4. آموزش ورود به بازار کار به صورت رایگان پس از پایان دوره ها
  5. آموزش قوانین حقوقی معاملات خودرو توسط وکلیل پایه یک دادگستری
  6. تسهیلات خرید تجهیزات ویژه ی فراگیر دوره ها
  7. ارائه خوابگاه رایگان

تیم پشتیبانی مجموعه بزرگ آزمون خودرو، از لحظه ورود شما به جمع خانواده آزمون خودرو تا لحظه رسیدن شما به کسب درآمد در کنارتان هستند. پس اگر به حوزه خودرو و خدمات خودوریی علاقه مند هستید و میخواهید برای خود کسب و کاری در این زمینه راه بیندازید و به یک درآمد مناسبی برسید، برای گام برداشتن در این مسیر شک نکنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آزمون خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز