خودرو ام جی در مشهد تاکسی می‌شود

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سازمان تاکسیرانی مشهد در اطلاعیه ای اعلام کرده، راننده های تاکسی فرسوده می توانند برای دریافت خودروهای ام جی هیبریدی ثبت نام کنند.

به گزارش کاماپرس، سازمان تاکسیرانی مشهد با انتشار خبری در وب سایت خود، باعث به وجود آمدن ابهامات زیادی شده است. در این خبر سازمان تاکسیرانی مشهد از طرحی خبر داده است که راننده های تاکسی فرسوده می توانند برای دریافت خودرو ام جی ۳۶۰ اقدام کنند.

نکته عجیب این طرح اما وجود خودروهای هیبریدی است. سازمان تاکسیرانی مشهد در این اطلاعیه ، قیمت خودروهای ام جی 360 هیبرید را 500 میلیون تومان اعلام کرده از این مبلغ، 200 میلیون تومان با بازپرداخت 60 ماهه تسهیلات قرض الحسنه و 120 میلیون تومان نیز آورده تاکسیران است، الباقی مبلغ خودروها هم به صورت کمک بلا عوض محاسبه می شود.

طبق این اطلاعیه، دارندگان تاکسی‌های فرسوده مدل 1388 و پایین‌تر برای پیش ثبت نام حداکثر تا پایان آذر ماه فرصت دارند.

ام جی هیبریدی در ایران تولید می شود؟

راز آسمان پایتخت

انتشار این خبر در شرایط فعلی باعث ایجاد ابهاماتی شده است. نکته مهم این است که در روزهایی که مشتریان سابق و حواله داران فعلی آذویکو با وجود اقدام به شکایت و تجمع‌های بسیار، همچنان در دریافت خودروهای خود ناموفق هستند و آذویکو در پاسخ به تعهدات معوق خود ناتوان است، چطور ممکن است این خودروها سر از تاکسیرانی مشهد در بیاورند؟

به گزارش سایت car.ir سوالی مهمی که با دیدن این اطلاعیه در ذهن مخاطبان ایجاد می‌شود، این است که در متن اطلاعیه سازمان تاکسیرانی مشهد نوع خودروهای مذکور، MG360 هیبریدی ذکر شده، خودرویی که نه تنها تا کنون در کشور تولید نشده، بلکه حتی در گذشته هم بحث تولید آن به میان نیامده بود و در شرایط فعلی نیز، همکاری مالک MG با سازنده ایرانی برای تولید این خودرو، بسیار بعید بنظر می‌رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

اما شاید توجه به آخرین نکته اطلاعیه سازمان تاکسیرانی مشهد تاحدودی ابهامات این طرح را برطرف کند. جمله ای که در آن خبر از عدم قطعیت طرح داده و اعلام شده در صورت نرسیدن تقاضا به تعداد لازم، یا اختلال در تامین خودرو، این طرح متوقف شده و هیچ مسئولیتی متوجه سازمان مذکور نخواهد بود: «این فراخوان صرفا جهت پیش ثبت نام و برآورد تقاضا می باشد و اجرای طرح منوط به تامین حداقل تقاضا است، در صورت عدم تقاضا به میزان مورد نظر و اختلال در تامین خودرو این طرح متوقف شده و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان نخواهد بود.»

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز