خرید لوازم یدکی هایما با بهترین قیمت

خودرو هایما-کاماپرس

کمپانی خودروسازی هایما ابتدا با هدف همکاری با شرکت مزدا در سال 1992 تاسیس شد. این کمپانی چینی پس از آن که در سال 2006 زیرمجموعه گروه فاو قرار گرفت، اقدام به تولید خودروهای سواری کرد. اولین خودروی تولید مشترک هایما و ایران خودرو با عنوان «هایما اس 7» در سال 1394 وارد بازار شد. هایما S7 در سال 2013 و 2014 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین اتومبیل‌های اس یووی شناخته شد. با این حال، خرید لوازم یدکی هایما به دلیل وجود کالاهای تقلبی زیاد، رانندگان این خودرو را با چالش‌های متعددی مواجه می‌کند.

به گزارش کاماپرس، کمپانی هایما پس از این موفقیت، تولیدات مشترک خود را با ایران خودرو ادامه داد و محصولاتی چون هایما S8، هایما S5 و هایما X7 را روانه بازار ایران کرد. البته بسیاری از خریداران، برند هایما را همچنان با مدل S7 آن می‌شناسند. در ادامه مطلب، ضمن معرفی اجمالی هایما اس 7، راهنمای خرید قطعات یدکی هایما نیز ارائه خواهد شد.

ویژگی‌های ظاهری هایما اس 7

این خودرو جزء اتومبیل‌های شاسی بلند خوش‌قیافه در بازار ایران است. کمپانی هایما برای طراحی این محصول از ویژگی‌های ظاهری BMW X3 و تویوتا پرادو بهره گرفته است. خطوط برجسته، جلوپنجره زیبا و سپرهای خشن این خودرو باعث شده تا نظر اغلب خریداران در نگاه اول جلب شود.

طراحی ارگونومیک داخل کابین نیز تا حد زیادی راضی‌کننده است. هر چند که برخی از ادوات به کار رفته در آن شباهت زیادی به محصولات کره‌ای دارند. با این حال، این خودرو نسبت به قیمتی که دارد از طراحی ظاهری بسیار خوبی نسبت به سایر رقبای چینی برخوردار است. وجود هارمونی در طراحی داخلی و خارجی خودرو و فضای کافی برای سرنشینان از دیگر مزایای هایما اس 7 است.

مشخصات فنی هایما S7 معمولی

این خودرو به یک موتور 4 سیلندر 2000 سی سی از نوع HM484Q مجهز است. این موتور 148 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هایما اس 7 دارای یک گیربکس اتوماتیک 5 سرعته است که شتاب صفر تا صد آن حدود 13 ثانیه طول می‌کشد. سیستم کنترل کشش، ایربگ سرنشینان جلو، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، آینه‌های برقی مجهز به گرمکن، سنسور نور، سنسور باران، سانروف برقی، کروز کنترل و… از جمله امکانات این خودرو به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

برند اصلی لوازم یدکی هایما چیست؟

قطعات اورجینال این خودرو با برند هایما تولید و به بازار عرضه می‌شود. البته از آن جایی که محصولات هایما در ایران توسط ایران خودرو مونتاژ و عرضه می‌شود، لوازم یدکی این خودرو با لیبل ایساکو نیز به فروش می‌رسند. لوازم یدکی هایما با برند ایساکو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و کیفیت آنها مورد تایید کمپانی ایران خودرو است. محصولات هایما به عنوان یکی از کم‌استهلاک‌ترین خودروهای بازار شناخته می‌شود. بنابراین، برای حفظ سلامت فنی خودرو و سرنشینان آن بهتر است همواره از لوازم یدکی با کیفیت و اورجینال استفاده شود.

لوازم یدکی هایما را از کجا تهیه کنیم؟

متاسفانه کمبود لوازم یدکی با کیفیت و وفور محصولات تقلبی در بازار قطعات یدکی هایما مشکلات زیادی را برای دارندگان این خودرو به وجود آورده است. بنابراین، مراجعه به یک مرکز معتبر و تخصصی در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد.

فروشگاه هایما استور، مرجع تخصصی لوازم یدکی محصولات هایما در ایران است. افرادی که به دنبال قطعات با کیفیت و با قیمت مناسب هستند می‌توانند به دفتر فروش یا وبسایت این مجموعه مراجعه کنند. مشاوره رایگان و تضمین اصالت کالا از دیگر مزایای خرید از هایما استور محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : هایما استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خرید لوازم یدکی هایما با بهترین قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز