خرید خودرو و دریافت وام هر دو با یک حساب!

لست سکند

آن دسته از مشتریان بانک صادرات که حساب طرح تسهیلاتی «سنا»ی این مجموعه را دارند می‌توانند ضمن استفاده از این سپرده برای دریافت وام، وارد سامانه خودرویار نیز بشوند و آن را به عنوان حساب وکالتی معرفی کنند. در واقع بانک صادرات شرایطی را فراهم کرده تا افراد با یک حساب هم امکان ثبت نام خودرو در زمان‌های مختلف را داشته باشند و همچنین تسهیلات دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، افراد با معرفی حساب مربوط به وام سنا در سامانه خودرویار ضمن ثبت نام برای اتومبیل مورد نظر خود، امکان دریافت تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان را خواهند داشت. لازم به ذکر است مشتریانی که این سپرده را به عنوان حساب وکالتی در سامانه خودرویار معرفی می‌کنند، باید 100 میلیون تومان واریز داشته باشند. ضمنا حساب آن‌ها در هر طرح عرضه خودرو تا زمان اعلام نتایج نوبت دهی مسدود خواهد بود و حق بهره برداری از موجودی این حساب را وجود نخواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرایط دریافت وام طرح سنای بانک صادرات چیست؟

مشتریانی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح سنا هستند، باید سپرده قرض الحسنه بانک صادرات را داشته باشند. ضمنا باید حداقل دو ماه از افتتاح سپرده آن‌ها بگذرد تا امکان درخواست این تسهیلات را پیدا کنند. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. سود این تسهیلات 10 درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز 60 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان است. کل سود تسهیلات، 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 255 میلیون و 17 هزار و 537 تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز