وام 300 میلیونی و 1 میلیاردی بانک رفاه به چه افرادی تعلق می گیرد؟

مشتریان بانک رفاه کارگران اعم از حقیقی و حقوقی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری دارند در صورت کمبود نقدینگی می‌توانند برای وام طرح «حرکت» درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که مایل به دریافت وام طرح حرکت بانک رفاه کارگران هستند باید حداقل شش ماه از مدت زمان افتتاح حساب جاری آن‌ها گذشته باشد. سقف این تسهیلات برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای حقوقی‌ها 1 میلیارد تومان است. سود این تسهیلات برحسب مدت زمان ماندگاری سپرده متفاوت بوده و بین یک تا 17 درصد متغیر است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که فرد حقیقی مایل به دریافت این وام باشد با توجه به حداکثر مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط برای وی 10 میلیون و 695 هزار و 818 تومان است. کل سود وام، 85 میلیون و 49 هزار و 457 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 385 میلیون و 149 هزار و 457 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

برخی از دستاوردها و اهداف بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران سال 1339 با هدف سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران و با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر شکل گرفت. هم اکنون 10 هزار و 483 کارمند متخصص در هزار و 15 واحد صف، 33 اداره امور شعب، 44 اداره مرکزی و 17 بخش مدیریت امور این مجموعه مشغول خدمت رسانی به مشتریان هستند.

این مجموعه تاکنون توانسته نشان برنزین سی2 پنجمین جایزه مدیریت منابع انسانی، تندیس پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال 1400، جایزه تعالی منابع انسانی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام 300 میلیونی و 1 میلیاردی بانک رفاه به چه افرادی تعلق می گیرد؟

  1. علی اصغر گفته:

    مستعمری بگیرانی هستند که احتیاج به ۵۰ میلیون وام دارند اگر نیت اقدام کننده کمک باشد وقبل از سود بانک به این امر مهم توجه کند هم ثواب کرده وهم باعث رضایت البته بدون طلب ضامن مبلغ از حقوق دریافتیش کسر گردد .
    آیا اقدام اینچنینی می‌میتواند میسر گردد.

  2. آشنا گفته:

    سلام رفتم بانک گفت ۳۰۰ میلیون باید ۳ ماه تا ۶ ماه دربانک بماند بعدا وام اگر مشگلی نداشت پرداخت میشود. ظاهرا همش تبلیغاتی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز