جزئیات و شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه

لست سکند

افرادی که مایل به دریافت وام 5 میلیارد تومانی هستند، باید در بانک سپه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده و برای تسهیلات طرح «نگین آتیه» این مجموعه درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک سپه که مایل به دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه هستند علاوه بر افتتاح سپرده کوتاه مدت باید حداقل دو ماه و حداکثر 12 ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است. منتهی در این مدت زمان به اصل سپرده وام گیرندگان سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. سود این تسهیلات بین هشت تا 18 درصد است. لازم به ذکر است که به ازای کاهش هر 9 قسط، یک درصد از سود تسهیلات وی کسر می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات 60 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 126 میلیون و 967 هزار و 137 تومان است. کل سود تسهیلات، 2 میلیارد و 618 میلیون و 28 هزار و 228 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 7 میلیارد و 618 میلیون و 83 هزار و 228 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

میزان وام پرداختی توسط بانک سپه در سال 1401 چقدر بود؟

بانک سپه همواره انواع تسهیلات تکلیفی و وام‌های مختلف در قالب طرح‌های گوناگون را به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌کند. براساس آخرین اخبار و گزارش‌ها، این مجموعه طی یک سال اخیر بالغ بر 1 میلیون و 967 هزار و 262 فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف به مشتریان واجد شرایط اعطا کرده است.

این بانک در سال جاری در نظر دارد برای اثرگذاری تسهیلات اعطایی خود آن را با محوریت مهار تورم و رشد تولید پرداخت کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز