مدارک و شرایط لازم برای دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک ملت

مشتریانی که مایل به دریافت وام خوداشتغالی هستند می‌توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی به بانک ملت مراجعه کرده و برای این تسهیلات درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی در صورت داشتن شرایط لازم و نامه از سازمان‌های مربوطه باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا متقاضیان تسهیلات مذکور باید حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود نگهداری کنند. سقف این وام برای کارگران 150 میلیون تومان و برای کارفرمایان 300 میلیون تومان است. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. این نوع تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 84 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 2 میلیون و 50 هزار و 321 تومان است. کل سود تسهیلات، 22 میلیون و 226 هزار و 960 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 172 میلیون و 286 هزار و 960 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

آغاز به کار بانک ملت و دستاوردهای این مجموعه

بانک ملت سال 1359 از ادغام بانک‌های تهران، داریوش، بین المللی ایران، عمران، بیمه ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان به وجود آمد. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد از مهم‌ترین راهبردهای این مجموعه هستند.

این مجموعه تاکنون توانسته گواهینامه ایزو 9001 از موسسه بین المللی مودی، مقام نخست بانکی سال 2000 از سوی موسسه بین المللی د بنکر، رتبه ششم صد شرکت برتر سال مالی 92، تندیس زرین برند محبوب سال 93 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “مدارک و شرایط لازم برای دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک ملت

  1. ایثارگر ص گفته:

    عالیه اگه واقعا عملی بشه
    اگر معرفی نامه باشه ولی پروانه کسب نباشه وام تعلق میگیره که بعدا ز دریافت وام پروانه بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز