جدیدترین ابلاغیه پرداخت وام ازدواج 1402

بانک مرکزی ابلاغیه جزئیات پرداخت وام ازدواج 1402 را به بانک‌ها ارسال کرده است. این ابلاغیه بر اساس قانون بودجه سال جاری تدوین شده است. سقف مبلغ تعیین شده برای این وام 220 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی مبلغ وام ازدواج 1402 و شرایط دریافت و بازپرداخت آن می‌پردازد.

مبلغ وام ازدواج 1402

به گزارش کاماپرس زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها از فروردین 1398 به بعد باشد، می‌توانند متقاضی این وام باشند. دیگر شرط دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج سن حداکثر 50 سال برای زوج است. بر این اساس مبلغ 180 میلیون تومان وام به زوج‌های واجد شرایط اعطا می‌شود. این مبلغ برای متقاضیان خانم زیر 23 سال و متقاضیان آقا زیر 25 سال 220 میلیون تومان تعیین شده است. مدت بازپرداخت اقساط وام 10 ساله است. میزان 4 درصد بهره سالانه به وام ازدواج تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

نحوه دریافت وام

پرداخت این وام با اعتبارسنجی صورت می‌گیرد. در صورتی که متقاضی اعتبار لازم را نداشته باشد، یک نفر ضامن و یک فقره سفته برای دریافت وام لازم است. روش دیگر برای ضمانت توثیق حساب یارانه، حساب سهام عدالت یا سایر دارایی‌های متقاضی یا بستگان درجه اول است.

 

متقاضیان برای ثبت‌نام وام ازدواج باید به سایت بانک مرکزی و قسمت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به آدرس ve.cbi.ir مراجعه کنند. با پر کردن فرم ثبت‌نام در این سامانه یک کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود. پس از آن متقاضیان باید برای اطلاع از وضعیت ثبت‌نام و شعبه وام‌دهنده به سایت مراجعه کرده و در زمان تعیین شده همراه با مدارک موردنیاز به بانک مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مرکزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز