خرید باکیفیت ترین دستگاه تصفیه آب از نمایندگی معتبر داخلی

دستگاه تصفیه آب یکی از کالاهای مورد نیاز و ضروری هر خانه محسوب می‌شود. این روزها انواع دستگاه تصفیه آب در ابعاد و اندازه و شکل‌های مختلف در بازار وجود دارد. منتهی متقاضیان برای خرید هر دستگاه لازم است ابتدا به کیفیت منبع آب و میزان جذب آلودگی آن و سپس به بودجه و هزینه‌ای که حاضر به پرداخت آن هستند توجه داشته باشند. دستگاه تصفیه آب آکوا یکی از مدل‌هایی است که مشتریان می‌توانند درباره آن تحقیق کرده و آن را بخرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تقریبا همگان به این موضوع واقف هستند که نوشیدن آب سالم برای بدن ضروری است و در صورتی که فردی کمتر از مقدار مشخص آب بنوشد، احتمالا دچار امراض مختلف و مشکلات فراوان خواهد شد. اما این روزها با گسترش شهرنشینی و هجوم بسیاری از مردم از روستاها به شهرها، آب لوله کشی که تحت عنوان آب شرب مصرف می‌شود، کیفیت چندانی ندارد و با ناخالصی‌های زیادی همراه است. گذشته از این مورد، در برخی از مناطق و شهرهای کشور همچنان آب شرب آشامیدنی وجود ندارد و آب لوله کشی با املاح و ناخالصی‌های آن در دسترس قرار می‌گیرد. در چنین شرایطی استفاده از دستگاه تصفیه آب آکوا توصیه می‌شود.

ابتدا کارکرد دستگاه تصفیه آب را بشناسید

در صورتی که فردی برای آشامیدن و استفاده از آب شرب مناسب نیاز به دستگاه تصفیه آب داشته باشد، بهتر است کارکرد این وسایل را بشناسد و بهترین نوع را انتخاب کند. نوع کارکرد دستگاه تصفیه آب خانگی با تعداد مراحل آن تغییر می‌کند. هم اکنون بیشتر دستگاه‌های تصفیه آب بین 3 تا 9 مرحله سالم سازی آب را انجام می‌دهند. قطع به یقین هر چقدر تعداد مراحل تصفیه آب بیشتر باشد، کیفیت آب خروجی هم بالاتر خواهد رفت. در واقع دستگاه‌هایی که تعداد مراحل تصفیه بیشتر دارند به فیلترهای بیشتری مجهز بوده و در نتیجه آلاینده‌های زیادتری از آن را می‌گیرند.

براساس آخرین تحقیقات، هم اکنون دستگاه‌های 6 و 9 مرحله‌ای رواج زیادی دارند. بیشتر برندهای معروف در دنیا تصفیه آب را با این تعداد مکانیزم تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

نکات قابل توجه قبل از خرید تصفیه آب

اهل فن همواره به مشتریان دستگاه تصفیه آب توصیه می‌کنند ابتدا تحقیقات لازم را انجام داده و سپس به خرید محصول مورد نظر خود بپردازند. ابتدا لازم است که به حجم و ابعاد دستگاه‌ها توجه شود. برخی دستگاه‌ها علی رغم خوبی و کیفیتی که دارند حجیم هستند و با ابعاد سینک همخوانی ندارند. به همین دلیل قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، ابتدا باید از امکان نصب آن‌ها در محل مورد نظر اطمینان حاصل کرد و سپس آن را خرید. معمولا دستگاه‌هایی که به مخزن ۱۶ یا ۱۹ لیتری مجهز شده‌اند فضای زیادی را اشغال می‌کنند.

کیفیت فیلترها اعم از ممبران،پست کربن ، قلیایی و … مهم است. هر فیلتری کیفیت مناسبی ندارند و باید به این موضوع توجه شود. هر چه توان و بازدهی فیلترها بیشتر باشد، حتما کیفیت آب خروجی هم بالاتر خواهد رفت. باید حتما جنس بدنه دستگاه و نحوه طراحی آن را هم مشاهده کرد.

چرا تصفیه آب آکوا را از دیجی آب کالا بخریم؟

در واقع قبل از هر اقدامی، بدون توجه به برند و کشور تولیدکننده دستگاه تصفیه آب، ابتدا باید ویژگی‌ها و ساختار آن را در نظر گرفت. تصفیه آب آکوا یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار بوده که استانداردهای جهانی ان اس اف، اف دی آ و … را دارد. این دستگاه به صورت دقیق ناخالصی آب را جداسازی کرده و بهترین آب شرب را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. تمامی دستگاه‌های تصفیه آب برند آکوا دارای گارانتی یک ساله طلایی هستند.

منتهی اصل این برند در هر مکان و نمایندگی به فروش نمی‌رسد. در صورتی که قصد خرید تصفیه آب آکوا اصل را دارید بهتر است به نمایندگی تصفیه آب آکوا ، دیجی آب کالا مراجعه کنید. دیجی آب کالا یکی از نمایندگی های رسمی برند آکوا در ایران است که انواع دستگاه تصفیه آب این برند را عرضه می‌کند. تمامی محصولات عرضه شده توسط این نمایندگی دارای ضمانت نامه هستند.

شرکت دیجی آب کالا از سال 1388 به صورت تخصصی در زمینه مشاوره و راه اندازی و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب به منظور تامین نیاز مصرف کنندگان شروع به کار کرد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات و کالاهای مرتبط با دستگاه تصفیه آب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی آب کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز