خرید آپارتمان در اندیشه با 2 میلیارد

خرید آپارتمان در اندیشه-کاماپرس

با افزایش قیمت نجومی مسکن در تهران، بسیاری از افراد به‌دلیل رهایی از اجاره‌های هنگفت خانه، به سمت خرید خانه در حومه شهر تمایل زیادی پیدا کردند. شهرک اندیشه یکی از مقاصد پرطرفدار ساکنین تهران و کرج در طی سال‌های اخیر بوده است. این شهرک به‌دلیل نزدیکی به تهران، کرج، شهریار و موقعیت جغرافیایی مناسب، برخورداری از خدمات شهری و امکانات رفاهی عالی و آب‌وهوای تمیز و پاک به یکی از محبوب‌ترین مناطق سکونتی تبدیل شده است.

کاماپرس در ادامه شرایط خرید آپارتمان در اندیشه با دو میلیارد تومان را بررسی می‌کند.

مزیت خرید آپارتمان در اندیشه

قیمت آپارتمان در اندیشه بسیار متنوع بوده و متقاضیان خرید آپارتمان در این شهرک با هر بودجه‌ای می‌توانند صاحب خانه شوند. متقاضیان خرید مسکن در اندیشه می‌توانند برای یافتن آپارتمانی متناسب با بودجه، ویژگی‌ها و امکانات موردنظرشان از مشاوران و کارشناسان مجرب مسکن معتبری همچون مسکن کیان بهره ببرند.

شهرک اندیشه به دلیل برخورداری از مراکز آموزشی گسترده همچون مدارس دولتی و غیرانتفاعی، فرهنگسراهای متعدد، مجموعه‌های ورزشی، مراکز تجاری، بازار ایرانی اسلامی، استادیوم ورزشی شهید صادق‌پور، مصلی اندیشه فاز 3 امکانات رفاهی و فرهنگی گسترده‌ای را برای ساکنین این منطقه پدیدآورده است.

از دیگر امکانات تفریحی این منطقه می‌توان به وجود پارک‌ها و فضاهای سبز مجهز شده به وسایل ورزشی کودکان و بزرگسالان، سینما، کتابخانه، ورزشگاه‌های سرپوشیده و روباز، باشگاه‌های بدنسازی و استخر اشاره کرد. وجود چندین درمانگاه شبانه‌روزی، مراکز بهداشت، آزمایشگاه پزشکی و داروخانه نیز از جمله امکانات درمانی این منطقه به حساب می‌آیند.

راز آسمان پایتخت

خرید آپارتمان در اندیشه-کاماپرس

کجای اندیشه خانه بخریم؟

متقاضیان خرید خانه در اندیشه بهتر است پیش از خرید خانه، عوامل و ویژگی‌هایی همچون نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی، نزدیکی به محل کار و مدرسه فرزندان، میزان سر و صدای محل زندگی و میزان نور آفتاب محل سکونت را بررسی کنند.

فاز یک اندیشه پرجمعیت‌ترین فاز در بین سایر موارد بوده و مراکز خرید گسترده‌ای را در خود جای داده است. شهرک مریم و شهرک المهدی جز فاز یک اندیشه به شمار می‌روند و امکانات رفاهی، مراکز تفریحی، فرهنگی گسترده از جمله ویژگی‌های این منطقه به حساب می‌آیند. خرید خانه در فاز یک اندیشه به دلیل بافت سنتی و کمبود مراکز درمانی مجهز نیاز به هزینه کمتری دارد و این فاز می‌تواند برای کسانی که بودجه خریدشان کمتر از 300 میلیون تومان است گزینه بسیار مناسبی باشد.

فاز دو اندیشه به لحاظ موقعیت قرارگیری در فاصله دورتری از دیگر فازها بوده و ساختمان‌های مجتمع مسکونی گلستان در این منطقه قرار گرفته است. این فاز از جمله مناطق آرام و کم‌تردد به شمار می‌رود. بنابراین، می‌تواند برای افرادی که به دنبال آرامش خاطر هستند، گزینه بسیار  مناسبی باشد.

فاز 3 اندیشه بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال خرید خانه‌ای لوکس، نوساز و با متراژ بالا هستند. این منطقه دارای کم‌ترین سر و صدا بوده و در فاصله کمی از دانشگاه پیام نور شهریار واقع شده است. اکثر خانه‌های این منطقه را خانه‌های دوبلکس و ویلایی تشکیل داده‌اند.

فاز چهارم اندیشه دارای هزار و 300 مغازه تجاری است و مجتمع مسکونی بنفشه و گلها در این منطقه قرار دارد. به دلیل وجود مغازه‌های گسترده این منطقه می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که قصد دارند کسب و کار خود را در نزدیکی محل سکونتشان برپا کنند. این فاز دارای امکانات تفریحی، رفاهی، سالن‌های ورزشی و بوستان‌های متعدد است.

فاز پنجم اندیشه را بیشتر خانه‌های نوساز تشکیل داده‌اند و مجتمع مسکونی امیرکبیر در این فاز قرار دارد.

خرید آپارتمان در اندیشه-کاماپرس

هزینه خرید آپارتمان در اندیشه

به‌طورکلی قیمت آپارتمان در اندیشه با توجه به نوع سازه، سال ساخت، متراژ بنا و موقعیت قرارگیری ملک از  یک میلیارد و 500 میلیون تومان تا 8 میلیارد و 500 میلیون تومان از یکدیگر متغیر می‌شوند.

معرفی 5 مورد تا دو میلیارد تومان

*یک آپارتمان 48 متری تک‌خوابه در فاز یک اندیشه یک میلیارد و 210 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت تمام شده این واحد 2 میلیارد و 50 میلیون تومان است و به خریدار وام 640 میلیون تومانی داده می‌شود. همچنین، افراد می‌توانند این ملک را با قیمت 200 میلیون تومان رهن کنند.

* قیمت یک واحد 57 متری دوخوابه در فاز یک اندیشه با نقدینگی یک میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به خریداران این ملک یک وام 640 میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت. قیمت کل این آپارتمان 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده و با قیمت 260 میلیون تومان رهن داده می‌شود. از جمله ویژگی‌ها و امکانات این آپارتمان میتوان به وجود آسانسور، پارکینگ، کابینت، گاز رومیزی، هود، کولرگازی و پکیج اشاره کرد.

* یک آپارتمان 45 متری ساخت سال 1392 با نقدینگی یک میلیارد و 220 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به خریدار این واحد یک وام 640 میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت و قیمت تمام شده آن 2 میلیارد و 50 میلیون تومان است. وجود پکیج، کولرگازی، تراس، کمد دیواری، انباری و پارکینگ از جمله امتیازات این واحد تک‌خوابه به شمار می‌روند. متقاضیان می‌توانند این واحد را با قیمت 200 میلیون تومان رهن کنند.

* یک آپارتمان 69 متری تک خوابه در فاز یک اندیشه با نقدینگی یک میلیارد و 580 میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت تمام شده این آپارتمان 2 میلیارد و 550 میلیون تومان بوده و به خریدار 640 میلیون تومان وام تعلق خواهد گرفت. همچنین، افراد می‌توانند این واحد را با قیمت 330 میلیون تومان رهن کنند.

* یک آپارتمان 63 متری دوخوابه در فاز یک اندیشه با قیمت نقدینگی یک میلیارد و 710 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به خریدار این واحد فروشی وام 640 میلیون تومانی تعلق می‌گیرد و قیمت کل آن 2 میلیارد و 700 میلیون تومان است. این آپارتمان با قیمت 350 میلیون تومان رهن داده می‌شود.

خرید آپارتمان در اندیشه-کاماپرس

خرید خانه با 2 میلیارد تومان در اندیشه با مسکن کیان

مسکن کیان با در اختیار داشتن مشاوران و کارشناسان مجرب در حوزه خرید و فروش مسکن در اندیشه، به خریداران با توجه به ویژگی‌ها و بودجه مورد نظرشان به صورت کاملا رایگان مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌دهد. متقاضیان خرید مسکن در اندیشه می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مسکن معتبر به آدرس  www.maskankian.comاز ده‌ها فایل متنوع و قیمت‌های مختلف آپارتمان در اندیشه آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : مسکن کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز