خدمات شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی را بشناسید

حمل و نقل در دنیای امروز ما بسیار گسترش پیدا کرده و انواع کالا از این طریق جابجا می‌شوند. به دانشی که توسط آن بتوان روند تولید و عرضه کالا و خدمات را کنترل و مدیریت کرد، لجستیک می‌گویند. هدف اصلی خدمات انواع حمل و نقل و لجستیک بهبود سرویس دهی و رضایت بیشتر مشتری است.

حمل و نقل‌ها امروزه به صورت اختصاصی هر صنعت اتفاق می‌افتد. شرکت «مهندسی حمل و نقل پتروشیمی» یکی از مجموعه‌های تخصصی در عرصه پتروشیمی بوده که در راستای پاسخگویی به نیازهای روزافزون این صنعت و به موازات برنامه‌های توسعه‌ای آن توانسته سبد کاملی از انواع خدمات لجستیکی را برای مشتریان فراهم کند. در ادامه کاماپرس مطالب بیشتری از این مجموعه را برای آگاهی خوانندگان بیان می‌کند؛

از خدمات داخلی تا فعالیت‌های خارجی

شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی در سال 1371 تاسیس شد. خدمات این مجموعه اعم از حمل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی، انبارداری، ترخیص و امور گمرکی و اپراتوری بندر بوده که با فعالیت‌هایی مانند لجستیک پروژه، حمل ترکیبی، ترانشیپ، لجستیک تولید، خدمات ارزش افزوده، مشاوره لجستیک و لجستیک الکترونیک تکمیل شده است.

خدمات این مجموعه برای صنایع شیمیایی، بالا دستی، پایین دستی، فلزی، معدنی، ساختمان، ماشین سازی، خودرو، کشاورزی، داروسازی، نساجی و انواع کالاهای مصرفی کاربرد دارد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر در این شرکت 243 نفر مشغول به کار بوده که هدایت آن‌ها توسط محمدصادق فروغی انجام می‌شود. اکنون حمل و نقل پتروشیمی دارای 11 نمایندگی داخلی و 9 نمایندگی خارجی است. این مجموعه در نظر دارد تا سال 1404 به بزرگ‌ترین هلدینگ طرف سوم لجستیک کشور در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تبدیل شود.

شرکت‌های ساحل گستر پارس، جهان دنیز کالا، امتداد زنجیره پایدار و پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی از زیر مجموعه‌های مهندسی حمل و نقل پتروشیمی محسوب می‌شوند.

علمکرد سهام حپترو

سهام این شرکت با نماد «حپترو» از سال 1382 به بازار سرمایه ورود پیدا کرد و اکنون در بازار دوم بورس عرضه می‌شود. سهام این مجموعه در بخش حمل و نقل انبارداری و ارتباطات قسمت حمل و نقل بار زمینی قرار دارد. امروز 17 معامله از این سهام در بازار بورس ثبت شد که ارزش آن‌ها یک میلیارد و 480 میلیون ریال اعلام شد. همچنین ارزش بازاری سهام مذکور 10 هزار و 632 میلیارد ریال بود.

شرکت‌های بازرگانی پتروشیمی، سهام عدالت و طراحی مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی از سهامداران عمده این مجموعه هستند.

رکوردهای مهندسی حمل و نقل پتروشیمی

سال گذشته این مجموعه 55 هزار سرویس محموله جابجا کرد که مجموع تناژ محموله‌های جابجا شده معادل 1/2 تن بود. مجوزهای این شرکت در زمینه حمل و نقل جاده‌ای داخلی کالا، فعالیت در حمل و نقل سراسری، انجام فعالیت اقتصادی در محدوده منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و … است.

این مجموعه سال گذشته محموله ترافیکی پتروشیمی تبریز را، با وجود محدودیت‌های جاده‌ای به جهت ابعاد رآکتور، هفت روزه از بندرعباس به شهر تبریز رساند. مدت زمان تعهد شده برای حمل این محموله 15 روزه اعلام شد که با تلاش شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی، هشت روز زودتر از موعد به مکان مقرر رسید.

مرتبط با : مهندسی حمل و نقل پتروشیمی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خدمات شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی را بشناسید

  1. جواد گفته:

    باسلام.بنده یک سال پیش خرداد۹۹سهام خود و خانواده ام را به کارگزاری بانک کشاورزی ۶۰درصدرا بفروش گذاشتم که حدود ۵۰۰هزارتومن برای من واریز کردند دیگه نه پولی واریز کردند ونه چیزی به ما گفتند ما اگه پول را لازم نداشتیم سهام خودمون را نفروختیم ختما یکجا مشکلی داریم که سهام خودمون را فروختیم لطفا پیگیر باشید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز