حمید صفت خواننده رپ به قصاص محکوم شد

حمید صفت که به اتهام قتل همسر مادرش دستگیر شده بود، به قصاص محکوم شد.

به گزارش کاماپرس، هیئت قضایی شعبه دهم امروز پس از بررسی محتویات پرونده حمید صفت خواننده رپ او را در مرگ همسر مادرش مقصر دانسته و او را به قصاص محکوم کردند. در صورتی که این حکم در دیوانعالی کشور نیز تایید شود تنها راه نجات این خواننده رپ از چوبه دار جلب رضایت اولیای دم است.

حمید صفت مرداد ماه سال ۹۶ به اتهام قتل ناپدری و بعد از شکایت فرزندان همسر مادرش دستگیر شد. او در بازجویی های اولیه اعلام کرد به دلیل اینکه ناپدری اش مادرش را کتک زده با او درگیر شده و به هیچ وجه نمی خواسته او را بکشد. اما هوشنگ 66 ساله که به‌تازگی قلبش را جراحی کرده بود و داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌کرد به بیمارستان منتقل شد و 3 روز بعد جانش را از دست داد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

پس از مرگ این مرد فرزندانش از حمید صفت شکایت کردند و او به اتهام قتل عمد بازداشت شد. این خواننده رپ درباره روز درگیری گفت: روز حادثه با مقتول بحثم شد و یک گلدان برداشتم و به دیوار کوبیدم تا او را بترسانم. بعد به سمتش رفتم و ضربه‌ای به ‌صورتش زدم. همسایه‌ها با شنیدن صدای دعوا مقابل خانه ما آمدند و دعوا خاتمه یافت. من و مادرم از خانه خارج شدیم.

راز آسمان پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از چند جلسه کمیسیون پزشکی، نظریه اولیه این بود که متوفی به دلیل اصابت جسم سخت به سرش جانش را از دست داده، اما نظریه های بعدی نظریه اولیه را رد کرد. اما در نهایت پرونده به کمیسیون ۱۱ نفره فرستاده شد. این بار اما اعضای کمیسیون اعلام کردند علاوه بر جراحات روز حادثه، بیماری‌های زمینه‌ای متوفی مانند فشار خون و بیماری قلبی نیز در مرگ او مؤثر بوده است.

در جلسه محاکمه که اسفندماه سال گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی مجید متین راسخ برگزار شد یکی از فرزندان مقتول که در جلسه حاضر بود برای متهم درخواست قصاص کرد. سپس حمید در دفاع از خود گفت: من مرتکب قتل نشده‌ام و اتهامم را قبول ندارم. ضربه‌زدن من به متوفی در حد هل‌دادن بود. من می‌دانستم که متوفی بیماری قند (دیابت) دارد اما درباره انعقاد خون چیزی نمی دانستم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز