جذب نیرو در مشاغل ریلی کشور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت پویا نوین سبز در نظر دارد به منظور تامين خدمات مورد نياز، در خطوط شبكه ريلي كشور، از بين متقاضيان آقا و بومي، از طريق برگزاری آزمون كتبي و مصاحبه علمي _ تخصصي، تعدادی از واجدين شرايط را استخدام کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ استخدامی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ثبت نام افراد واجد شرايط متقاضي شركت در این آزمون استخدامی، از ۱۸ دی ماه آغاز شده و تا ۲۸ دی ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت پویا نوین سبز، در این آزمون ثبت نام کنند.

گفتنی است بنا بر اعلام پویا نوین سبز، صرفاً داوطلبان بومي مجاز به شركت در این آزمون هستند و چنانچه از شرايط ايثارگری برخوردار باشند، باید در تقاضانامه این مورد را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

شرایط شرکت در آزمون استخدامی پویا نوین سبز

تابعيت ايران، اعتقاد به دین اسلام يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي کشور، نداشتن منع بكارگيری و نداشتن سوء پيشينه، داشتن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم غيرپزشكي، بهره‌مندی از شرايط فيزيكي مورد نظر و سلامت كامل جسماني و رواني متناسب با شغل، از دیگر شرایط عمومی شرکت در این آزمون محسوب می‌شوند.

همچنین برای شرکت در این آزمون استخدامی، واريز مبلغ یک ميليون و 250 هزار ریال، به صورت الكترونيكي به عنوان حق ثبت نام در آزمون الزامی است؛ شایان ذکر است این وجه واريزی به هيچ عنوان مسترد نخواهد شد.

تاریخ توزیع کارت آزمون استخدامی پویا نوین سبز از روز یكشنبه سوم بهمن ماه آغاز و تا ۷ بهمن ادامه خواهد داشت؛ متقاضیان واجد شرایط روز جمعه مورخ ۸ بهمن ۱۴۰۰ در این آزمون شرکت خواهند کرد که به صورت همزمان در 21 محل جغرافيایي کشور برگزار می‌شود.

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز