جذاب ترین تفریحات در تور استانبول نوروز 1403

تور استانبول نوروز 1403-کاماپرس

با نزدیک شدن به عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید، تب و تاب بازار گردش و سفرهای خارجی نیز گرم‌تر می‌شود و بسیاری از خانواده‌ها به دنبال بهترین و ارزان‌ترین مقصد برای گذران تعطیلات و شروع سال جدید می­گردند. شهر زیبای استانبول همواره به دلیل نزدیکی به ایران، امکان سفر به آن بدون نیاز به ویزا و مقرون به‌صرفه بودن سفر، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان بوده است.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از گردشگران در فصل بهار و ایام نوروز با هدف بازدید از مراکز تاریخی و فرهنگی، خرید از مراکز تجاری، گذراندن تعطیلات ماه عسل، سپری کردن تعطیلات در کنار خانواده و تماشای جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز، شهر استانبول را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب و به همین منظور باید تور استانبول نوروز 1403 را رزرو کنند.

در این گزارش به جذاب‌ترین سرگرمی‌های تور استانبول نوروز 1403 پرداخته شده است.

جذاب‌­ترین سرگرمی برای گردشگران تور استانبول

بسیاری از افراد برای کسب تجربه هیجان‌انگیزترین و جدیدترین تفریحات به شهر استانبول سفر می­‌کنند. از بازدید از اماکن و آثار تاریخی استانبول گرفته تا رفتن به شهربازی و مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های طبیعی، همگی این تعطیلات را به یادماندنی می‌کند. در ادامه بهترین تفریحاتی که می‌توان در تور استانبول نوروز 1403 تجربه کرد، معرفی شده است.

جنگل کمربورگاز (Forest Kemerburgaz): گشت‌وگذار در جنگل‌های زیبای کمربورگاز، یک گزینه تفریحی فوق‌العاده برای دوستداران طبیعت‌گردی است. این مکان به عنوان بزرگترین پارک ماجراجویی استانبول در مرزهای جنگلی ترکیه شناخته می‌شود. بسیاری از گردشگران با هدف رهایی از هیاهو و شلوغی شهر استانبول به­ویژه در فصل بهار، ساعاتی از روز را به گذراندن در دل طبیعت، برپایی کمپینگ و پیک‌نیک‌های خانوادگی اختصاص می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

در کنار طبیعت زیبا، رود، دریاچه، جنگل و تپه‌های سرسبز این منطقه، امکانات تفریحی متنوعی همچون تورهای طبیعت‌گردی، قایق‌سواری در برکه، دوچرخه سواری، کارگاه کایت‌سازی، غرفه‌های صنایع دستی و زمین‌های ورزشی نیز وجود دارد.

تور استانبول نوروز 1403-کاماپرس

دهکده شیله آکوا: دهکده زیبای شیله در حومه استانبول قرار گرفته و با داشتن سواحل ماسه‌ای به رنگ زیبای طلایی، دریایی زلال و شفاف، آب و هوایی دل‌انگیز و مناظر سرسبز به عنوان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری استانبول شناخته شده است.

در امتداد طبیعت سبز و کوهستانی این دهکده و در مجاورت سواحل آن، امکانات تفریحی آبی و رفاهی متنوعی مثل پلاژها و رستوران‌های معروف محلی استانبول و کافه‌های سنتی و مدرن قرار گرفته است. در این ساحل زیبا دومین فانوس دریایی مرتفع قاره اروپا قرار دارد و به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی این منطقه برای گردشگران تور استانبول در بهار تبدیل شده است. همچنین در رستوران‌های ساحلی دهکده شیله انواع غذاهای دریایی و متنوع محلی سرو می‌شود که می‌توان در آن اوقات خوشی را همراه با دوستان و خانواده سپری کرد.

بالن سواری: بالن سواری بر فراز آسمان شهر استانبول، یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های استانبول است که در سال‎‌های اخیر میان گردشگران و خانواده‌ها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. کاپادوکیه در حوالی شهر استانبول بهترین مکان برای تجربه سوار شدن بالن‌های غول پیکر و رنگارنگ است.

گردشگران همچنین می‌توانند در تور استانبول نوروز 1403 از مناطق گردشگری مرتفعی که در گوشه و کنار این منطقه ساخته شده‌، به تماشای پرواز بالن‌ها بنشینند و عکس و فیلم‌هایی زیبا به ثبت برسانند.

تور استانبول 1403-کاماپرس

جزایر پرنس: اگر به دنبال رهایی از شلوغی و هیاهوی مرکز شهر استانبول هستید، می‌توانید محیط دنج و آرام و طبیعت سبز و بی‌نظیر جزایر پرنس را انتخاب و از دوچرخه‌ها و کالسکه‌های اسب برای گردش در آن استفاده کنید. این جزیره می‌تواند برای گذراندن ماه عسل زوج‌های جوان یا گذراندن تعطیلات خانوادگی انتخاب بسیار مناسبی باشد.

تور استانبول نوروز 1403-کاماپرس

برترین هتل های پنج ستاره استانبول

هتل سوفیتل تکسیم: این هتل در نزدیکی میدان تکسیم در مرکز شهر استانبول واقع شده و از هتل‌های 5 ستاره این شهر زیبا به شمار می‌رود. این هتل محبوب به علت موقعیت قرارگیری، نزدیکی به مراکز تجاری و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، برای افرادی که دوست‌دار پرسه زدن در شهر و رستوران‌های لوکس این منطقه هستند، بهترین گزینه است.

از جمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل سوفتیل استانبول می‌توان به کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد ایاصوفیه اشاره کرد. وجود کافه‌ها و رستوران‌های متنوع، استخر آب‌گرم، خدمات ماساژ و اسپا و باشگاه بدنسازی از جمله امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌رود.

هتل مارمارا تکسیم: این هتل یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره استانبول از دید گردشگران است. هتل مارمارا تکسیم در مجاورت میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد و در فاصله‌ای بسیار نزدیک از موزه پرا، موزه مدرن استانبول، کاخ دلما باغچه، برج گالاتا، مسجد و موزه ایاصوفیه و اسکله امینونو قرار گرفته است.

از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر چهارفصل، سونا، سولاریوم، فیتنس سنتر، خدمات ماساژ و اسپا و مجموعه ورزشی آن اشاره کرد. گردشگران می‌توانند در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی و دریایی را با چشم‌انداز بی‌نظیر تنگه بسفر نوش جان کنند. گردشگران پس از گذراندن یک روز خوش در میدان تکسیم و بازدید از مراکز خرید می‌توانند همراه با دوستان خود در شکلات شاپ هتل مارمارا بنشینند و در کنار لذت بردن از موسیقی آرامش بخش، انواع شکلات‌های دست ساز محلی با طعمی بی‌نظیر را نوش جان کنند.

تور استانبول نوروز 1403-کاماپرس

مزایای رزرو آنلاین هتل­‌های لوکس استانبول

امروزه بسیاری از آژانس‌های مسافرتی معتبر با هدف آسان کردن انتخاب محل اقامت در استانبول پیش از سفر، امکاناتی همچون رزرو آنلاین هتل مقصد را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. گردشگران می‌توانند با جست و جو در سایت آژانس­های مسافرتی معتبر یا اخذ راهنمایی از کارشناسان، از قیمت، ویژگی‌ها و امکانات هتل‌های استانبول به خوبی مطلع شوند و آنها را با یکدیگر مقایسه کنند.

مسافران می‌توانند با مقایسه قیمت و امکانات هتل‌های گوناگون استانبول، دسترسی آنها به مراکز اصلی، جاذبه‌های دیدنی شهر و با استفاده از نظرات و تجربیات مسافران قبلی، بهترین هتل را با توجه به قصد سفر خود انتخاب کنند.

رزرو آنلاین تورهای استانبول با “آریاک سفر”

آریاک سفر با داشتن 20 سال سابقه، یکی از معتبرترین آژانس‌های هواپیمایی فعال در زمینه تهیه آنلاین بلیط هواپیما، برگزاری تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل و نظایر آن به شمار می‌رود و همواره با داشتن کارشناسان و تورلیدرهای مجرب، تورهای جذابی را برای گردشگران فراهم کرده است.

متقاضیان برای اطلاع از قیمت تور استانبول نوروز 1403 و رزرو هتل‌های لوکس یا ارزان‌قیمت استانبول می‌توانند به وبسایت مجموعه آریاک سفر به آدرس www.aryaktravel.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز