جدیدترین قیمت انواع کاپوچینو بسته‌ای در بازار

بسیاری از افراد روز خود را با نوشیدن یک فنجان کاپوچینو آغاز می‌کنند تا انرژی لازم را جهت انجام فعالیت‌های روزمره کسب کنند. کاپوچینو یک نوشیدنی ایتالیایی به معنای کلاه سفید است. این نوشیدنی از ترکیب اسپرسو، قهوه و پودر خامه تهیه می‌شود. مصرف این نوشیدنی گرم و لذیذ به کاهش ناراحتی و استرس و افزایش تمرکز کمک بسیاری می‌کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی قیمت انواع کاپوچینو بسته‌ای می‌پردازد.

1- کاپوچینو گلد کمیکس

قیمت این محصول در بسته‌بندی 20 عددی 95 هزار تومان است. به این محصول امتیاز 4 از 5 تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- کاپوچینو ایتالیانو نسکافه

قیمت این محصول در وزن 19.3 گرمی در بسته‌بندی 20 تایی 150 هزار تومان است. کاپوچینو نسکافه ترکیبی از قهوه اسپرسو، پودر کاکائو، پودر خامه و کف شیر بوده که انرژی معادل 80 کیلوکالری را برای شما به همراه می‌آورد. طبق نظرسنجی کاربران سایت دیجی‌کالا به این محصول امتیاز 4.2 از 5 تعلق گرفته است.

3- کاپوچینو بست لایف

قیمت این محصول 20 عددی 165 هزار تومان است. کاربران سایت دیجی‌کالا به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4.4 از 5 را داده‌اند.

4- کاپوجینو تیمز

قیمت این محصول در بسته‌بندی 20 عددی 160 هزار تومان است. کاربران دیجی‌کالا به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4.3 از 5 را داده‌اند.

5- کاپوچینو جی دی

قیمت این محصول در بسته‌بندی 20 تایی 173 هزار تومان است. به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 3.7 از 5 تعلق گرفته است.

6- کاپوچینو مولتی کافه

قیمت این محصول 25 گرمی همراه با پودر کاکائو 200 هزار تومان است. کاربران سایت دیجی‌کالا به این محصول امتیاز 4.3 از 5 را داده‌اند.

7- کاپوچینو به همراه پودر شکلات رملیا

قیمت این محصول 205 هزار است. در هر بسته آن 20 ساشه قرار گرفته است. طبق امتیازدهی کاربران سایت دیجی کالا به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 2.5 تعلق گرفته است.

8- کاپوچینو ترابیکا

قیمت این کاپوچینو 25 گرمی در بسته بندی 20 تایی 240 هزار تومان است. ترکیب شیر، پودر کاکائو و کف فراوان این محصول را به یک کاپوچینو کلاسیک خوش طعم تبدیل کرده است. این محصول طبق نظردهی کاربران سایت دیجی‌کالا امتیاز 3.6 از 5 را گرفته است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : تیمز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز