جدیدترین شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا

لست سکند

اخذ پاسپورت دومینیکا و دریافت تابعیت این کشور برای بسیاری از ایرانیان در رفع محدودیت‌های بین‌المللی از جمله محدودیت در تجارت خارجی و استفاده از بانک‌های خارجی موثر است. پاسپورت دومینیکا این امکان را برای دارنده آن فراهم می‌کند که به محض دریافت پاسپورت بتواند به بیش از 140 کشور جهان بدون ویزا سفر کرده و از تمام امکانات بین‌المللی همانند یک شهروند عادی کشور دومینیکا استفاده کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جدیدترین شرایط و روش‌های اخذ پاسپورت دومینیکا پرداخته است.

شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا

امروزه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اخذ پاسپورت دومینیکا در ایران در حال فعالیت هستند و شرایط برای دریافت این پاسپورت و شهروندی دومینیکا آسان‌تر شده است. کشور دومینیکا نیز شرایط چندان سختگیرانه‌ای برای ارائه پاسپورت ندارد و تمام ایرانی‌ها با در نظر گرفتن شرایط و داشتن مدارک مورد نیاز به آسانی می‌توانند صاحب پاسپورت دومینیکا شوند.

برای اخذ پاسپورت دومینیکا می‌بایست مدارک هویتی و شغلی به طور کامل به سفارت این کشور ارائه شود. این مدارک شامل شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، فیش حقوقی، اسناد ثبت شرکت و مجوز کسب است که باید به صورت رسمی ترجمه شده باشند.

مدارک آزمایش خون و عدم سوء پیشینه نیز برای ایرانی‌ها اجباری است. همچنین متقاضیان باید پرینت حساب بانکی و گردش حساب 13 ماهه خود را نیز به صورت ترجمه شده به سفارت این کشور تحویل دهند.

راز آسمان پایتخت

در صورت تقاضای یک فرد، همسر، فرزندان، پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ وی نیز با داشتن شرایطی می‌توانند صاحب پاسپورت این کشور شوند. پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ با شرط داشتن حداقل 65 سال سن، فرزندان دختر بالای 16 سال به شرط مجرد بودن و اثبات اینکه با والدین خود زندگی می‌کنند و فرزندان پسر بالای 16 سال به شرط ارائه مدرک اشتغال به تحصیل از یکی از مراکز آموزشی معتبر می‌توانند به همراه فرد اصلی، پاسپورت دومینیکا دریافت کنند.

روش دریافت اقامت دائم با پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا به معنی دریافت اقامت دائم در این کشور است. در واقع دارنده پاسپورت دومینیکا می‌تواند یک بار برای همیشه صاحب اقامت دائمی در یک کشور مشترک‌المنافع با انگلیس ‌شود و تا پایان عمر از مزایای این تابعیت استفاده کند.

برای کسب اقامت دائم دومینیکا نیازی به دانستن زبان انگلیسی یا اقامت دائمی در این کشور نیست و دارنده پاسپورت حتی بدون سفر به این کشور نیز به عنوان شهروند دومینیکایی شناخته می‌شود. بلافاصله پس از دریافت پاسپورت، اقامت نیز در این کشور مورد تایید قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توان برای اقامت 10 ساله در کشورهایی مانند کانادا، آمریکا و استرالیا درخواست داد.

هزینه و زمان لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا

زمان لازم برای اخذ پاسپورت کشور دومینیکا حداقل 120 روز کاری بوده که ممکن است تا چهار  ماه نیز بسته به شرایط درخواست کننده طول بکشد. این پروسه از زمان درخواست و ارائه مدارک آغاز می‌شود و تا زمان تایید دولت دومینیکا و دریافت پاسپورت ادامه می‌یابد.

متقاضیان برای اخذ پاسپورت دومینیکا باید هزینه آن را به حساب دولت دومینیکا واریز کنند که به این منظور می‌توانند مبلغی را به صورت بلاعوض به حساب دولت این کشور واریز کنند یا اینکه در پروژه‌های عمرانی مورد تایید دولت دومینیکا سرمایه‌گذاری کنند. در روش دوم، سرمایه متقاضی بعد از گذشت پنج سال قابل برداشت خواهد بود.

در روش اول نیاز به پرداخت 100 هزار دلار برای متقاضی اصلی است و برای سایر افراد وابسته زیر 18 سال مبلغ 25 هزار دلار و برای افراد وابسته بالای 18 سال مبلغ 50 هزار دلار نیاز است. در صورتی که فرد بخواهد از روش سرمایه‌گذاری برای اخذ پاسپورت دومینیکا استفاده کند، باید حداقل 200 هزار دلار در یکی از پروژه‌های عمرانی تایید شده این کشور سرمایه‌گذاری کند.

بهترین فرصت‌ سرمایه‌گذاری در دومینیکا

اصلی‌ترین فرصت سرمایه‌گذاری برای ایرانی‌ها در دومینیکا می‌تواند سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مسکن باشد.  سرمایه‌گذاری در این حوزه، یکی از روش‌های سودآور برای اخذ پاسپورت دومینیکا است. همچنین می‌توان سهام پروژه‌های عمرانی مورد تایید دولت دومینیکا را تهیه کرد. از مهم‌ترین پروژه‌های مورد تایید، پروژه‌های ساخت هتل‌های لوکس در این کشور است که می‌تواند سودآوری مناسبی نیز برای سرمایه‌گذار به همراه داشته باشد.

بهترین روش دریافت پاسپورت دومینیکا

استفاده از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده اخذ پاسپورت دومینیکا مانند مجموعه «دومینیکا پارادایس» بهترین و راحت‌ترین روش برای دریافت پاسپورت دومینیکا است. این شرکت‌ با تجربه چندین ساله در این زمینه می‌تواند در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه مراجعه‌ حضوری، تابعیت این کشور را با کمترین هزینه برای متقاضیان فراهم کند.

دومینیکا پارادایس در سال 1396 بر اساس تجربیات 10 ساله مدیران این مجموعه در زمینه گردشگری و مهاجرت تاسیس شد. این مجموعه هم اکنون یکی از قوی‌ترین شرکت‌ها در زمینه اخذ تخصصی پاسپورت و تابعیت کشور دومینیکا است. صفر تا صد مراحل اخذ پاسپورت کشور دومینیکا توسط کارشناسان و تیم جوان و خلاق دومینیکا پارادایس انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پاسپورت کشور دومینیکا می‌توانند به وبسایت dominicaparadise.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191302228 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : دومینیکا پارادایس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز