ثروتمندترین چهره های جهان کجا زندگی می کنند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

در حال حاضر، شهر نیویورک بیشترین تعداد میلیاردرها را در خود جای داده اما با وجود شهرتش، محل اصلی اقامت هیچ یک از ثروتمندترین افراد جهان به شمار نمی‌رود. کاماپرس در این مطلب به معرفی محل اقامت پردرآمدترین چهره‌های کره زمین می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

ایلان ماسک

مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، در سال ۲۰۲۰، طی توییتی اعلام کرد که مالک هیچ خانه‌ای نیست و قصد دارد تمام دارایی‌های خود را بفروشد. او سال بعد، فاش کرد که محل سکونت اصلی او یک آپارتمان ۳۷ متری در بوکا شیکا، تگزاس است که کاملا معمولی به‌نظر می‌رسد. با این حال اخیرا دادستان ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک در حال تحقیق بر روی بودجه تسلا برای ساخت یک خانه شیشه‌ای موسوم به پروژه ۴۲ هستند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برنارد آرنو

این غول صنعت ۷۴ ساله مدیرعامل شرکت ال و ام هاش است که برندهای معروفی مانند بولگاری، لویی ویتون، فندی و… را در خود جای داده است. او پیش از این صاحب یک عمارت ۸۴ میلیون دلاری در بورلی هیلز بود، همچنین گفته می‌شود آرنو مالک مالک یک بهشت ۱۳۵ هکتاری در باهاما به نام جزیره نیلی است. علاوه بر او، تمام پنج فرزندش نیز در امپراطوری پدرشان موقعیت دارند.

جف بزوس

بنیان‌گذار آمازون به‌خاطر مجموعه املاک و مستغلات شگفت‌انگیزش شناخته شده و این موضوع در چند سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. او صاحب سه آپارتمان لوکس مشرف به پارک مدیسون اسکوئر در نیویورک است که بعدها دو واحد دیگر از همان ساختمان را به دارایی‌های خود اضافه کرد. بزوس اخیرا یک ملک ۱۶۵ میلیون دلاری در بورلی هیلز، یک مجتمع ۷۸ میلیون دلاری در هاوایی و یک ملک ۶۸ میلیون دلاری در جزیره ایندیان کریک میامی را نیز خریداری کرد.

وارن بافت

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشر هاتاوی به یک اقامتگاه ساده در زادگاهش اوماها، نبراسکا بسنده کرده، این درحالیست که دارایی خالص او به ۱۲۰ میلیارد دلار می‌رسد. سن این سرمایه‌دار ۹۳ ساله باعث نشده بخواهد به مناطق معتدل و مناظر ساحلی فرار کند‌، او حتی خانه خود را سومین سرمایه گذاری خوبی می‌نامد که تا به حال در زندگی‌اش انجام داده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز