توافق سونی و هوندا برای تولید خودروی برقی

هوندا و سونی-کاماپرس

سونی و هوندا، دو شرکت بزرگ ژاپنی که در سرتاسر جهان مشتریانی وفادار دارند، به صورت رسمی اعلام کردند که قرار است به صورت جوینت ونچری که هر کدام سهمی مساوی در آن دارند، تا قبل از سال 2025 فروش خودروهای برقی شان را آغاز کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی هوندا نیز مانند رقیبش تویوتا موتورز و همچنین دیگر خودروسازان دنیا، به آرامی در حال برقی کردن محصولاتش است و سرمایه گذاران این شرکت را تحت فشار قرار داده اند تا خودروهایی بسازد که گاز آلاینده دی اکسید کربن تولید نمی کنند و از فناوری های جدیدی مانند تجهیزات خودران برخوردار هستند.
کمپانی هوندا که در حال حاضر فقط یک خودرو برقی به نام Honda e تولید می کند، اعلام کرده است که قصد دارد بیش از 30 مدل خودرو برقی تولید و تا قبل از سال 2030، سالانه حدود 2 میلیون دستگاه ماشین برقی روانه بازار کند.

سونی و هوندا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

نخستین خودرو محصول این جوینت ونچر سونی هوندا موبیلیتی نام خواهد داشت، و کمپانی هوندا مهارتش در زمینه تولید و فروش خودرو را به کار خواهد بست و سونی نیز بخش های فناورانه و نرم افزاری را بر عهده خواهد داشت. هر شرکت 5 میلیارد ین (37.52 میلیون دلار) روی این تولید مشترک سرمایه گذاری خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سونیهوندا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز