شاسی بلند EV6 مدل 2022 ؛ نخستین خودرو برقی کیا از راه می رسد (ویدیو)

کمپانی کیا اعلام کرده است که قصد دارد تا قبل از سال 2026 یازده خودرو برقی جدید وارد بازار کند که نخستین خودرو از این سری، کیا EV6 مدل 2022 است. این خودرو با دو پیکربندی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، یکی به صورت تک موتوره برقی که روی محور عقب قرار گرفته است و دیگری به صورت دو موتوره برقی و هر کدام روی هر یک محور. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا EV6 مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چرخ های عقب تیپ پایه کیا EV6 محرک هستند و این تیپ از باتری کوچک تری بهره می برد که 167 اسب بخار نیرو در اختیار موتور برقی قرار می دهد، در حالی که تیپ های چهار چرخ محرک به باتری بزرگ تری مجهز هستند که می تواند 320 و یا 576 اسب بخار نیرو تولید کند. شتاب صفر تا 100 تیپ GT-Line که 320 اسب بخاری است 4.5 ثانیه است و چنانچه عملکرد بالاتری بخواهید باید به سراغ تیپ GT بروید که 576 اسب بخار نیرو دارد و تخمین زده می شود شتابی برای با 3.5 ثانیه داشته باشد.

آن طور که کمپانی کیا اعلام کرده است باتری 58 کیلوواتی بُردی برابر با 373 کیلومتر خواهد داشت و باتری بزرگ تر که 77.4 کیلوواتی است با یک بار شارژ می تواند نیروی لازم برای پیمودن مسافتی برابر با 500 کیلومتر را تأمین کند.

آریاک سفر

قیمت تیپ GT-Line با چرخ محرک عقب 52455 دلار و قیمت همین تیپ با چهار چرخ محرک 57115 دلار اعلام شده است. در صورت وجود زیرساخت ها و ورود این خودرو به کشورمان، حدس می زنید در چه بازه قیمتی به دست مصرف کنندگان برسد؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز