تمساح دریاچه چیتگر لاک پشت بود!

سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد، دریاچه چیتگر لاک پشت دارد و نگهبانان هم لاک پشتی که شبیه تمساح است را دیده اند.

به گزارش کاماپرس، خبر وجود تمساح در دریاچه چیتگر با اظهار نظر جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی ابعاد جدیدی پیدا کرده است. چند روزی است که خبر دیده شدن یک تمساح سه و نیم متری در دریاچه چیتگر سرو صدای زیادی به راه انداخته است.

فاطمه برنا رییس اداره محیط زیست تهران در اظهار نظری درباره این خبر گفته بود :« اینکه گفته می‌شود آنجا تمساح وجود دارد، کسی هنوز به صورت قطعی نمی‌تواند موضوع را تایید کند و ما هم دقیقا نمی‌دانیم دلیل این نوع پیچیدن خبر و اطلاعات از کجا بوده است.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آرش میلانی رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر هم از مشاهده رد پای تمساح در دریاچه چیتگر خبر داد و گفت:« طعمه‌گذاری‌هایی انجام شده تا اگر چنین موضوعی صحت دارد، هرچه سریع‌تر موضوع شفاف شده و امنیت شهروندان و آسایش خاطر آنها فراهم شود.

راز آسمان پایتخت

احتمال دارد تمساح خانگی قاچاق که این روزها رواج پیدا کرده، توسط یک شهروند غیرمسئول در دریاچه چیتگر رها شده باشد، شواهدی از جمله نوعی رد پا وجود دارد که باعث به وجود آمدن تردیدهایی در وجود داشتن این حیوان در دریاچه شده است .»

ماهی سر سوسماری هست اما سوسمار نه

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی هم امروز اعلام کرده در دریاچه چیتگر ماهی سر سوسماری وجود دارد که اصلا خطرناک نیست. به گزارش تجارت‌نیوز، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی در یک گفتگوی تلفنی در برنامه تلویزیونی گفت: « مدیران دریاچه تایید می‌کنند حیواناتی مثل ماهی سرسوماری و لاک پشت در دریاچه وجود دارند و قبلا هم در دریاچه بودند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

لاک پشت بزرگی هم چند سالی است در این دریاچه وجود دارد. نگهبانان هم گفتند این لاک پشت که شبیه سوسمار است را دیده‌اند. آنچه که از سوسمار در ذهن مردم وجود دارد و نگران کننده است در اینجا وجود ندارد. محیط زیستی‌ها به صراحت اعلام کردند که در اینجا تمساح وجود ندارد.»

مرتبط با : سازمان آتش نشانی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز