تفاوت اصلی پتو با ست روتختی را می‌دانید؟

جدی بودن اهمیت خواب در میان تعدادی از مردم دست کم گرفته می‌شود. یک خواب آرام در یک رختخواب باکیفیت، چیزی است که برخی از ما آن را از خود دریغ می‌کنیم. انتخاب کالای خواب مناسب اهمیت بسیاری دارد. با این حال اگر تفاوت بین پتو و ست روتختی را نمی‌دانید هرگز متوجه نخواهید شد که به چه چیزی واقعا نیاز دارید. خرید ست روتختی و پتو نیاز به اطلاعات کافی در این‌باره دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کالای خواب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر فروشگاه کالای خوابی مملو از گزینه‌هایی برای پوشاندن تخت است. لحاف، پتو، روتختی و… به شدت به هم شبیه هستند. اما مطمئن باشید که تفاوت‌های بارزی نیز دارند. پس چگونه یکی را بر دیگری ترجیح می‌دهید؟ انتخاب هریک به اولویت شخصی بستگی دارد. هر کالا یک نوع نیاز از انسان را برطرف می‌کند. در ادامه کاماپرس به بیان تفاوت‌های میان پتو و ست روتختی می‌پردازد.

پتو و ویژگی‌های آن

اولین پتوها از پشم ساخته شدند زیرا این ماده نه تنها گرم است، بلکه در برابر آتش مقاومت می‌کند. یک بافنده قرن چهاردهمی به نام توماس بلَنکِت، اصطلاح Blanket را برای این نوع روانداز استفاده کرد و به این ترتیب «پتو» وارد دسته کالای خواب شد. در واقع پتوها بین ملحفه تخت و روتختی قرار می‌گیرند. همه کسانی که تجربه تماشای فیلم روی کاناپه را دارند، احتمالا می‌دانند که پتو یک گزینه دنج برای سپری کردن اوقات شبانه است!

راز آسمان پایتخت

به عبارت دیگر، پتو اصطلاحی فراگیر برای پارچه تک لایه مستطیل شکل با لبه‌های بسته است که به عنوان پوششی برای گرما استفاده می‌شود. پتوهای پشمی، پتوهای کتانی، پتوهای ترمه در اندازه‌ها و سطوح مختلف ضخامت و گرما وجود دارند.

ست روتختی چیست؟

روتختی می‌تواند مانند یک پتو عمل کند. نکته مهم آن است که روتختی‌ها معمولا سبک وزن هستند. این کالای خواب در انواع طرح‌ها عرضه می‌شود و جنبه تزئینی آن‌ها بیش از پتو است. این پتوی نازک و سبک وزن به عنوان یک لایه اضافی و دمنده برای تخت عمل می‌کند. از آن‌جا که روتختی از مواد سبک‌تر و نازک‌تر ساخته شده مراقبت و نگهداری از آن‌ها آسان است. ساییدگی و پارگی آن مانند سایر ملحفه‌ها نیست. خرید ست روتختی به ویژه در تابستان یک انتخاب عالی است زیرا وزن اضافی حمل نمی‌کند. روتختی‌های پنبه‌ای، ابریشمی، مخملی، کتان و بافت ژاکارد از جمله روتختی‌های موجود در بازار است.

فروشگاه اینترنتی کاورلت

کاورلت با تولید و واردات انواع کالای خواب به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. انواع ست روتختی‌ با طرح‌ها و جنس‌های گوناگون و انواع پتو با رنگ‌های متفاوت همراه با کیفیت صددرصد پلی استر در مجموعه کاورلت قابل سفارش است. اطلاعات مورد نیاز برای مقایسه و خریدی بهتر برای مشتریان در این وبسایت موجود است. امکان سفارشی سازی ست روتختی نیز وجود دارد. خریداران می‌توانند نوع دوخت را از بین دو گزینه صنعتی و کاوری متناسب با سایز تخت خود سفارش دهند. روتختی کاوری و روتختی ساده از دیگر گزینه‌های پرطرفدار میان مشتریان است. هنگام خرید ست روتختی درج ارتفاع تشک در وبسایت کاورلت الزامی است.

ست روتختی‌ها معمولا شامل شش تیکه لحاف یا کاور، ملحفه، دو عدد روبالشتی و دو عدد روکوسنی هستند. جنس ست روتختی، از 70 درصد پنبه و 30 درصد پلی استر تشکیل شده است. پارچه‌های پلی پنبه گردش هوا را آسان می‌کنند و به پوست بدن نمی‌چسبند.

سایر طرح‌های محصولات روتختی متناسب با فضاهای مدرن، سنتی، اسپرت و اتاق‌های دخترانه و پسرانه وجود دارد. روتختی ساده انتخاب بسیاری از افراد با فضاهای کوچک و سلیقه مینیمال هست. کابران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به واتسپ، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام کاورلت مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاورلت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز