تخصیص تسهیلات ۵۵۰ میلیونی نهضت مسکن ملی به پروژه های خود مالکی و دولتی

دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن معاونت مسکن و ساختمان از افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی خبر داد و گفت: این طرح کلیه پروژه‌ها اعم از اراضی دولتی و پروژه‌های خودمالک را پوشش می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه در پاسخ به سوال بانک‌ها ددر این خصوص که این افزایش سقف فردی مشمول چه پروژه‌هایی می‌شود، اعلام کرد: به دنبال تصویب افزایش سقف تسهیلات فردی به۵۵۰ میلیون تومان از سوی شورای پول و اعتبار و ابلاغ آن به شبکه بانکی توسط بانک مرکزی، با پیگیری وزارت راه و شهرسازی با استناد به بند ۵ مصوبات نهمین جلسه شورای‌ عالی مسکن مقرر شد که افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی، کلیه پروژه‌ها شامل اراضی دولتی و پروژه‌های خودمالک را شامل شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بانک‌های عامل مکلف شدند فارغ از هزینه باقی‌مانده، نسبت به عقد قرارداد متمم افزایش تسهیلات به ۵۵۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها اقدام کنند. لذا وضعیت و تکلیف بانک‌ها مشخص شده و باید بر مبنای مصوبه مذکور عمل کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تخصیص تسهیلات ۵۵۰ میلیونی نهضت مسکن ملی به پروژه های خود مالکی و دولتی

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    چقدر عالی و کاربردی هست این طرح امیدوارم واقعا عملی بشه و ادامه ادار که کمی بازار ساختمان سازی رو رونق بده و پروژه های مونده رو کامل کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز