افزایش سقف تسهیلات صنایع پیشرفته تا ۱۰۰ میلیارد تومان

تور لحظه آخری-کاماپرس

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از افزایش سقف تسهیلات صنایع پیشرفته به ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، محسن نادری منش با ابراز امیدواری نسبت به افزایش سرمایه صندوق به پنج همت تا پایان سال، ادامه داد: در این صورت سقف تسهیلات از ۲۵ به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به 3 برابر شدن عملکرد سال گذشته صندوق نسبت به سال ۱۴۰۰، بیان کرد: امسال نیز قصد داریم عملکرد ارائه تسهیلات را 3 برابر کنیم،  یعنی تسهیلات و ضمانت‌ها را نزدیک به دو همت ارائه کنیم.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه سرمایه صندوق در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان است، گفت: همچنین ارزش افزوده بخش صنعت و معدن حدود 2 هزار همت و در این میان نیاز مالی صنایع هایتک کشور در سال حدود ۲۰۰ همت است.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با بیان اینکه سرمایه صندوق تا چند سال پیش تنها ۱۲۵ میلیارد تومان بود، اضافه کرد: این رقم هم اکنون حدود یک همت است که برای افزایش آن به 5 همت تا پایان سال برنامه‌ریزی کرده‌ایم. البته صندوق صنایع پیشرفته برای تامین نیاز صنایع باید ۲۰ همت سرمایه داشته باشد که برای تحقق این رقم تا دو سال آینده برنامه‌هایی داریم.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز