شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک گردشگری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در بانک گردشگری حساب دارند و حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق این بانک پرداخت می‌کنند، می‌توانند از طرح تسهیلات 50 میلیون تومانی «زی» برای افزایش توانمندی مالی کارکنان خود استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن گروه از نهادهایی که مایل به استفاده از طرح زی و پرداخت وام 50 میلیون تومانی به کارکنان خود هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. کارمندانی که حقوق و مزایای خود را از این بانک دریافت می‌کنند به منظور بهره گیری از این تسهیلات کافی است گواهی کسر از حقوق و فیش حقوقی خود را به متصدیان تسهیلات این بانک ارائه بدهند. ضمنا کارمندان به منظور دریافت این وام باید ضامن داشته باشند و برای این مورد می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه اعلام شده است. دریافت کنندگان این وام می‌توانند با این مبلغ از فروشگاه‌های محسن و رفاه خرید داشته باشند. نقد کردن وجه کارت برخلاف هدف این تسهیلات بوده و در صورتی که وام گیرندگان با همکاری فروشگاه‌ها و پذیرنده‌های طرف قرارداد بانک گردشگری اقدام به چنین کاری کنند، این عمل غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مبلغ اقساط وام 50 میلیون تومانی زی کارت چقدر است؟

لازم به ذکر است که این تسهیلات به صورت بن کارت و به نام شخص متقاضی صادر می‌شود. ضمنا حقوق کارمندان متقاضی این وام باید حداکثر 40 درصد اقساط را پوشش بدهد تا این تسهیلات به ایشان تعلق بگیرد.

با در نظر گرفتن سقف وام و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 166 هزار و 667 تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز به 50 میلیون و 100 هزار تومان خواهد رسید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز