وام 300 میلیون تومانی بانک ملی؛ طرحی جدید و بدون سود!

لست سکند

مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند با ایجاد میانگین حساب مناسب و ارائه ضامن‌های مورد نظر، امکان درخواست تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «نهال ملی» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریانی که خواهان وام 300 میلیون تومانی بانک ملی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. متقاضیان این تسهیلات باید تنها چهار درصد کارمزد بپردازند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به 60 ماه می‌رسد. متقاضیان این تسهیلات نباید به هیچ عنوان بدهی معوق یا چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانک مرکزی داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. کل سود تسهیلات، 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

نگاهی به تاریخچه و خدمات بانک ملی

بانک ملی ایران از سال 1307 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک از همان ابتدای به کار به عنوان یک شرکت سهامی و دارای شخصیت حقوقی شناخته شد و اکنون نیز در همین قالب به مشتریان خود خدمات متنوع پولی و بانکی را ارائه می‌دهد.

بانک ملی ایران اکنون انواع خدمات اعم از طرح ویژه مسکن، ضمانت نامه بانکی، تسهیلات با نرخ ترجیحی، چک بین بانکی، خدمات ارز بازرگانی، طرح آتیه ملی و همچنین سرمایه گذاری کوتاه مدت، عقد مشارکت مدنی، شرایط افتتاح حساب در خارج از کشور، فرم‌های عملیات بانکی و … را به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

25 دیدگاه برای “وام 300 میلیون تومانی بانک ملی؛ طرحی جدید و بدون سود!

  1. بردیا احمدی گفته:

    واقعا چقدر عالی هم سود نداره و قسط هر ماهش معقول و هم زمان مناسبی برای پرداختش داره الان من تو بانک ملی حساب دارم چجوری اقدام کنم برای وام؟ چند وقته بهم مبلغ رو میدن؟ میخوام ماشینمو عوض کنم تا ارزونه

    • مجتبی یاحقی گفته:

      باسلام والا من الان دهشال بیشتر حساب دارم تا حالا ی وامم نگرفتم حتی رو دسته چکنم گفتم وام بدین نمیدن چرا باید اینجوری باشه آنلاین سریع وام گرفتن ازدوتا شرکت اما بانکی که حساب داری نمیدن تازه وام ی که گرفتم فقط با سفته بوده اما این بانک ملی میگم ضامن ندارم هرچقدر سفته و چک سفید امضا میدم یا سند ماشینمو میزارم ب اندازه 50درصد قیمت ماشین وام بدین ندادن

      • حسین الف گفته:

        سلام. وام انلاین غیر بانکی از کجا گرفته اید؟ ممنون می شوم اگر ادرس بدهید ما که مستاصل شده ایم با مشکل شدن شدید پرداخت وام بانک ها

  2. محد اسماعیل نامدار گفته:

    با سلام..نه چک برگشتی دارم ونه پولی در بانکی خوابیده باشد. من میتونم این وام رو بگیرم یا نه.

  3. خاطره گفته:

    من ۱۰۰میلیون از طریق بهزیستی از بانک ملی وام گرفتم.همون لحظه ۴ میلیون کارمزد و برداشتن.و ۴ میلیون هم بل که کزدن تا ۷سال دیگه.واقعا خنده داره از بهزیستی بیچارتر هم داریم مگه ک ۸ میلونشو ازش بر می دارین

  4. حسین دهقانی گفته:

    من وام ازدواج برداشتم حسابمم خیلی وقت بانک ملی کارمیکن قسطام هم سروقت پرداخت میکنم من میتونم استفاده کنم ازاین وام

  5. فرشاد گفته:

    من چندسالی میشه حساب واریز حقوقم بانک ملی بوده حالا برم بگم سیصد وام بدین میگن ضامن بیار ببر؟؟اونم تو ایران ؟اگر گفتن نمیدیم چکار کنم؟

  6. بابک گفته:

    سلام من ۲۰ سال هست تو بانک ملی حساب دارم باهاش کار میکنم ولی ورود و خروج پول کارگری هستش من هم میتونم وام بگیرم

  7. محمد ف گفته:

    من میخواستم از بانک ملی برای سپرده ای که دارم و اعتبار سنجی که از حسابم شد گرید A1 هستم، با این وجود ازم کسر حقوق و اشتغال به کار و کپی مشخصات شناسنامه ای و کارت ملی و کپی سند خونه که کپی برابر اصل اینا تایید شد و یک چک هم میخوان و البته با سود بانکی بنیان و بنیاد برانداز !!! غیر از اینا یک نفر ضامن رسمی هم میخوان ( اینش «ضامن خواستن» دیگه خیلی فوق العاده اس، چون در این دور و زمونه مردم خودشون اونقد وام گرفتن ، در عین حال اونقد دیگران رو ضمانت کردن و ضامن شدن ، دیگه کارمند رسمی که دستش باز باشه برای ضمانت کردن و ضامن شدن، پیدا نمیشه)!!! آیا اون همه مدرک تضامینی واسه یک وام « که هر چقدم باشه » هیچ دردی رو دوا نمیکنه، کافی نیس؟!!! آخه چرا یکی نیس به داد مردم برسه؟؟؟ آخه ظلم و اجحاف تا چقد بی حد و اندازه باید باشه !!! آخه انصاف و انسانیت تون کجا رفته؟!!!

  8. محمدرضا گفته:

    سلام من نزدیک شش ساله حساب قرض‌الحسنه دارم تو بانک ملی و خیلی هم حسابم کار کرده،چطور میتونم وام بگیرم

  9. حسن گفته:

    بدترین بانکه ۸سال حسابم کار کرده ۱ملیون بهم وام ندادن رفتم بانک رسالت حساب باز کردم ۵۰ ملیون با ۲ درصد وام گرفتم واقعا متاسفم به بانک ملی

    • سما گفته:

      از بانكهاي خصوصي هم بايد ترسيد تا٦ماه كلي اتفاق ميافته اولش مشتري جذب ميكنن بعد ميخورن يه آبم روش والا

  10. نکته بین گفته:

    چندین ساله بانک ملی حساب دارم .گفتن رو میانگین موجودیت وام میدن بعد دبه کردن گفتن حسابت قرض الحسنه هستش و وام به حساب جاری تعلق میگیره حالا میگن حساب قرض الحسنه وام میدن .واقعا متاسفم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز