وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت برای چه اشخاصی است؟

بانک تجارت به منظور تشویق مشتریان برای افتتاح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت، طرح وامی تحت عنوان «پویا برتر» را تدارک دیده است. تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که سپرده کوتاه مدت دارند، می‌توانند وام این طرح درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، سقف فردی تسهیلات اعطایی برای مشتریان حقیقی دارای مجوز کسب 200 میلیون تومان و برای مشتریان حقوقی واجد شرایط 2 میلیارد تومان اعلام شده است. در صورتی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک تجارت امکان درخواست این تسهیلات را دارند که چک یا سفته یا گواهی کسر از حقوق داشته باشند. در صورتی که فردی قادر به فراهم کردن یکی از این ضمانت‌ها نباشد، ارائه یک ضامن کاسب دارای پروانه کسب یا چک و سفته یک ضامن معتبر و مورد قبول بانک نیز قبول است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات 7 درصد اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

مبلغ اقساط وام طرح پویا برای اشخاص حقیقی چقدر است؟

در صورتی که شخص حقیقی برای این وام درخواست بدهد و براساس تشخیص بانک واجد شرایط دریافت سقف این تسهیلات باشد، مبلغ هر قسط برای وی 6 میلیون و 175 هزار و 419 تومان است. کل سود تسهیلات، 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 222 میلیون و 415 هزار و 97 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است در طول مدت سپرده گذاری، متقاضیان وام امکان واریز و برداشت از حساب خود را خواهند داشت. ضمنا سایر ضوابط سپرده کوتاه مدت اعم از محاسبه سود به صورت ماه شمار و عدم تعلق سود در صورت برداشت کمتر از یک ماه، برای این نوع حساب نیز وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت برای چه اشخاصی است؟

  1. سالار حسینی گفته:

    من همش به این فکر می کنم که اگر 200 میلیون تومان را بگیرم فارغ از اقساطش باهاش چی کار کنم سرمایم افزایش پیدا کنه ؟

  2. مطهره گفته:

    والا گوگل باز میکنیم مینویسه کلی وام اما بانک که میریم میگن الکی نوشتن چنین چیزی نیست و وام کلا بسته وام نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز