وام 200 میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

لست سکند

بانک سینا به منظور حمایت هر چه بیشتر از مشتریان خود و تنوع سبد محصولاتش، وام ارزان قیمتی را در قالب طرح «میعاد» تدارک دیده است. سقف این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده است و مبلغ وام براساس میانگین حساب مشتریان تغییر می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، به منظور دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرد و پس از حداقل سه ماه از افتتاح سپرده برای دریافت این تسهیلات اقدام کرد. حداقل میزان سپرده برای دریافت تسهیلات این طرح، 100 هزار تومان اعلام شده است. سود این تسهیلات 9 درصد بوده و ضمانت آن برحسب نظر شعبه و سقف مبلغ تسهیلات متفاوت خواهد بود. ولی به طور کلی ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت نیز به 36 ماه می‌رسد

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح میعاد

افراد واجد شرایط به منظور دریافت این تسهیلات، باید مدارک مورد نیاز اعم از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته و به شعبه ارائه دهند. پس از بررسی شرایط و مدارک، در صورتی که متقاضی واجد شرایط باشد، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی با طی شدن مراحل اداری لازم و دیگر موارد مربوطه و همچنین با تشخیص بانک ، مبلغ این وام به حساب وی واریز خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام 200 میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

  1. هرچی گفته:

    مگه یه کارگر چقدر حقوق میگیره که باید شش میلیون قسط بده؟؟؟؟
    این یعنی نظام سرمایه داری..
    و تفکر پول پول میاره

  2. محمدحسین گفته:

    طرح میعاد تا آخر خردادماه بوده و دیگه منقضی شده و نیست ولی طرح های نیلوفر(وام ۴%) ، چشمه(2%)، ارغوان (۱۸%، ۲۰%، ۲۲% و ۲۳%) هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز