تجربیات منحصر بفرد تور ایتالیا را می‌شناسید؟

تور ایتالیا-کاماپرس

وجود شهرهای مشهور جهان، پیشینه تاریخی و هنری، مناظر دراماتیک، برگزاری جشنواره‌های بی‌نظیر، طولانی‌ترین خط ساحلی اروپا و … سب شده تا بسیاری از گردشگران برای گذراندن تعطیلات خود ایتالیا را انتخاب کنند؛ تور ایتالیا نوروز 1402 شرایطی فراهم کرده تا افراد ضمن استفاده از فرصت‌های اشتهاآور از جاذبه‌های این کشور لذت کافی را ببرند.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایوار، ایتالیا را می‌توان کشوری دانست که بیشتر از دیگر مکان‌های دنیا جاذبه‌های فرهنگی دارد. در این کشور می‌توان با تماشای شهرهای تپه‌ای به دورن قرون وسطا سفر کرد یا از کوه‌های باشکوه آن شگفت‌زده شد. سواحل مدیترانه، بازارهای شلوغ، دنیای هنر، مد، اپرا، ادبیات و… تنها بخشی از شاهکارهای این کشور است که با تور ایتالیا نوروز 1402 می‌توان از آن‌ها لذت برد.

بهترین زمان سفر به ایتالیا

هر زمانی می‌توان به ایتالیا سفر کرد زیرا همیشه گردشگران را به وجد می‌‌آورد. اما یکی از بزرگترین جشن‌های ایتالیا عید پاک است که در ماه آوریل در رم برگزار می‌شود. تقریبا تمامی شهرها برای خود رژه داشته و پاپ به اجرای کولوسئوم می‌پردازد. ماه می همچنین می‌توان در ایتالیا متعادل‌ترین هوا را احساس کرد. مسابقه دوچرخه سالانه و مسابقه شمع‌ها از دیگر جشن‌های هزار و 160 ساله این کشور است. خرید تور ایتالیا نوروز 1402 سبب می‌شود تا بتوان ضمن لذت از جاذبه‌های طبیعی این کشور از فستیوال‌های موجود نیز بهره برد.

تور ایتالیا-کاماپرس

جذابیت‌های خاص ایتالیا

شهر ونیز در شمال ایتالیا دارای کانال‌های کوچک و بزرگ آبی است که عبور از این کانال‌ها و همزمان تماشای ساختمان‌های تاریخی برای هر مسافری رمانتیک و لذت‌بخش است.

راز آسمان پایتخت

برج کج پیزا یکی از بسیار شگفتنی‌های ایتالیا است که گردشگران بسیاری برای تماشای آن در شهر پیزا جمع می‌شوند. شروع ساخت برج پیزا در سال 1100 میلادی آغاز شد و این برج در سال 1990 مرمت شد.

تماشای دریاچه کومو ایتالا هم می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد زیرا توسط کوه‌ها احاطه شده و بسیاری از ویلاهای مجلل همچنین کاخ‌های قدیمی در اطراف آن قرار دارد. وجود صومعه از قرن 11 میلادی در کنار این دریاچه را می‌توان از دیگر جذابیت‌های آن دانست.

حتما درباره واتیکان زیاد شنیده‌اید؛ واتیکان کوچکترین کشور جهان است که توسط دیوار واتیکان محصور شده و از دیگر جاذبه‌های ایتالیا به شمار می‌رود. در داخل کاخ واتیکا می‌توان اتاق‌های رافائل، آپارتمان‌های بورجیا، موزه اتروسک و… را تماشا کرد.

ایتالیا را بدون شک می‌توان پایتخت مد دنیا نیز دانست. در میلان سالانه فستیوال‌های مد برگزار می‌شود که گردشگران را به سوی خود می‌کشاند. از برندهای معروف ایتالیا می‌توان به بولگاری، گوچی، ورساچه و… اشاره کرد. تور ایتالیا برای افراد علاقمند به مد و پوشاک می‌تواند در اولویت قرار گیرد.

تور ایتالیا-کاماپرس

غذاهایی که در ایتالیا نباید از دست داد

پیتزا پیش از اتحاد ایتالیا یکی از غذاهای معروف بوده که اکنون می‌توان این غذا را سمبل ایتالیا دانست. لازانیا از دیگر غذاهای محبوب این کشور است که می‌توان آن را در سرتاسر ایتالیا پیدا کرد. ربیولیتا دیگر غذای محلی این کشور است که نوعی سوپ سبزیجات به شمار می‌رود که با نان درست می‌شود که اغلب در رستوران‌های فلورانس به جای غذای اصلی سرو می‌شود.

اسوبوکو که با گوشت گوساله تهیه می‌شود دیگر غذای معروف ایتالیا به شمار می‌رود که در آب گوشت و سبزیجات پخته می‌شود. بروسکتا را نیز ایتالیایی‌ها به عنوان پیش‌غذا میل می‌کنند که از نان گریل شده با سبزیجات و سیر همچنین گوجه فرنگی تهیه می‌شود.

در ایتالیا چه سوغاتی بخریم؟

معمولا در پایان سفر تور ایتالیا مسافران به فکر خرید یک یادگاری و سوغاتی برای نزدیکان خود می‌افتند که بهتر است وسیله‌ای معرف آن کشور باشد، اما سوغاتی‌های معروف ایتالیا کدامند؟

یکی از بهترین و معروف‌ترین سوغات‌های ایتالیا پنیر است که انواع مختلفی دارد که هر فردی نسبت به ذائقه خود می‌تواند از آن‌ها خرید کند.

پاستا نیز یکی از خوردنی‌های ایتالیاست که می‌توان آن را به عنوان سوغاتی، محبوب دانست. پاستا پنه، فوسیلی، پاکری، اسپاگتی و… از انواع پاستا هستند. البته برای سوغاتی می‌توان به سراغ خرید پاستاهای دست‌ساز با آردهای مختلف نیز رفت.

شیشه‌های مورانو یکی از محصولات کمیاب است که بسیار منحصر به فرد بوده و به صورت دستی ساخته می‌شود. از سال 982 ونیز در حوزه شیشه فعالیت می‌کند که از حدود سال 1200 میلادی اغلب کوره‌های شیشه‌گری در مورانو وجود داشتند. از محصولات مورانو می‌توان به گلدان، فنجان، ساعت، زیورآلات، چراغ، زیرسیگاری و… اشاره کرد.

ایتالیا همچنین، کشوری پیشرفته در صنعت مد و پوشاک است که مسافران می‌توانند ضمن لذت از جذابیت این صنعت همچنین برای سوغاتی نیز سراغ آن بروند که مطمئنا هدیه‌ای به یادماندنی خواهد بود.

چرم، عطر، چاقو، سرامیک و سفال، کتاب عکس، رومیزی پروجا و… دیگر محصولاتی هستند که برخی از آن‌ها در این کشور بسیار قدمت دارند و می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای سوغات باشند.

ایتالیا-کاماپرس

تور ایتالیا نوروز 1402

متقاضیان خرید تور ایتالیا می‌توانند آن را به صورت تک یا به صورت تور ترکیبی خریداری کنند که البته آژانس مسافرتی ایوار بازدید از رم و ونیز را در هر دو نوع تور گنجانده است.

تورهای ترکیبی ایتالیا این فرصت را فراهم می‌کند تا گردشگران از فرانسه، سوئیس، اسپانیا و دیگر کشورهای حوزه شینگن بازدید داشته باشند. مسافران می‌توانند قبل از رزرو تور، تورهای ترکیبی را با تورهای تک مقایسه کنند و پس از بررسی‌های لازم، تور دلخواه خود را از آژانس مسافرتی ایوار خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز