بورس روز 19 دی 1401/ صعود دوباره شاخص کل و ورود پول حقیقی به بازار

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز قبل 11 هزار و 678 واحد رشد پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 646 هزر و 907 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 3 هزار و 962 واحد افزایش داشت و در محدوده 496 هزار و 401 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش کل معاملات بازار بورس در روز جاری 10 هزار و 191 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «شستا»، «تاپیکو» و «فارس» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. امروز هم مانند روز قبل بازار سرمایه با ورود پول حقیقی روبرو شد. در روز جاری 353 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. در صورتی که این شرایط تداوم داشته باشد، بازار بورس رونق خوبی پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بورس تهران هفته پیش کاملا نوسانی بود، اما در شروع معاملات خود در هفته جاری، شرایط بهتری پیدا کرد. به نظر برخی از تحلیلگران و کارشناسان، با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور، مسیر صعود بازار سهام به مراتب هموارتر از دیگر بازارهای مالی است. رشد نرخ دلار باعث شد تا وضعیت بورس بهتر شود و تداوم چند روزه ورود پول حقیقی به این بخش، وضعیت را مطلوب‌تر کرد. در صورتی که این شرایط ادامه پیدا کند، اعتماد مردم به بازار بورس بیشتر خواهد شد و رونق به این بخش باز خواهد گشت.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم قشهد بدانید

شرکت شهد با نماد قشهد در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم تقریبا هزار و 124 میلیارد و 200 میلیون تومان است. شرکت‌های توسعه صنایع شهد آذربایجان، قند ارومیه، گروه راهبرد مبین کوثر و چند شخص حقیقی بیشترین سهم قشهد را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز