بورس روز 18 دی 1401/ عبور شاخص کل از کانال 1 میلیون و 600 هزار واحدی

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 37 هزار و 166 واحد رشد پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 635 هزار و 226 واحدی رسید. شاخص هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 10 هزار و 315 واحد دیگر افزایش پیدا کرد و در محدوده 492 هزار و 439 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات بورس در روز جاری به مرز 9 میلیون و 909 میلیارد تومانی رسید. امروز نمادهای «فولاد»، «کگل» و «شستا» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. امروز باز هم تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 600 میلیارد تومان پول به این بخش ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی روز جاری به گروه فرآورده‌های نفتی، استخراج کانه‌های فلزی و بانکی مربوط می‌شد. بعد از آن گروه‌های خودروسازی و انبوه سازی بیشترین میزان ورود پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بورس از روز گذشته سبز رنگ بود و صعود خوبی را طی دو روز اخیر تجربه کرد. به نظر کارشناسان و فعالان بازار سرمایه، امروز مسائل مهمی مانند رشد دوباره نرخ دلار و دیگر مسائل پولی و ارزی سبب شدند تا صعود شاخص کل بورس تداوم پیدا کند و بازار سرمایه همچنان سبز رنگ باشد. در صورت تداوم رشد نرخ دلار، به نظر این شرایط ادامه پیدا خواهد کرد و صعود شاخص کل ادامه خواهد داشت.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم قچار بدانید

شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال با نماد قچار در بازار اول فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهام بیشتر از 2 هزار و 800 میلیارد تومان است. شرکت زرین دانه سرآشپز، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی معیار و توشه زرین سپاهان بیشترین سهم قچار را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورسقند چهارمحال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز