بورس روز 17 دی 1401/ پیشروی 18 هزار واحدی شاخص کل در روز جاری

شاخص کل بورس روز جاری نسبت به سه روز قبل 18 هزار و 939 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 598 هزار و 60 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با چهارشنبه قبل 8 هزار و 924 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 482 هزار و 124 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «بپاس»، «آریا» و «دی» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش کل معاملات بورس در روز جاری 10 هزار و 416 میلیارد تومان شد. امروز تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 709 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. اما صندوق‌های درآمد ثابت خروج پول را تجربه کردند و بالغ بر 762 میلیارد تومان پول حقیقی از این صندوق‌ها بیرون رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز همچنان در بازار ورود پول حقیقی اتفاق افتاد و حجم معاملات بورسی افزایش پیدا کرد. گروه خودرویی‌های بورس چند روزی است که مورد توجه سهامداران قرار دارند و امروز نیز با توجه عمده سرمایه گذاران مواجه شدند و معاملات پررونقی را تجربه کردند. البته گروه بانکی و سیمان بورس هم مورد توجه سرمایه گذاران بورسی قرار داشتند. به نظر کارشناسان بورسی، بورس بعد از اصلاحات کوتاه مدت، مجددا وارد مدار رشد شد و افزایش نرخ دلار نیز به تداوم صعود شاخص کل بورس دامن زد.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم کماسه بدانید

شرکت تامین ماسه ریخته گری با نماد کماسه در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم 690 میلیارد و 361 میلیون و 501 هزار و 200 تومان است. هم اکنون صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی الگوریتمی امید فارابی و پنج شخص حقیقی دیگر بیشترین سهم کماسه را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز