بهترین گوشی های فست شارژ سامسونگ + قیمت روز موبایل

قیمت روز موبایل-کاماپرس

سامسونگ در تولید گوشی‌های هوشمند، یکی از پیشگامانی است که به سختی می‌توان در مقابل دستگاه‌های باکیفیتش مقاومت کرد. اولین گوشی دارای قابلیت شارژ سریع توسط برند ریلمی به بازار عرضه شد؛ با این حال، این موضوع باعث نشد که سامسونگ از استفاده از این تکنولوژی مفید در گوشی‌های خود امتناع کند. امروزه بیشتر گوشی‌های تولید شده توسط این کارخانه کره‌ای، دارای قابلیت شارژ سریع است.

گوشی فست شارژ برای چه کسانی کاربرد دارد؟

زمانی که یک گوشی‌ دارای قابلیت شارژ سریع را به شارژر متصل می‌کنید، تنها 30 دقیقه یا کمتر طول می‌کشد تا کاملا شارژ شود. این ویژگی جذاب که بسیاری از افراد را به سوی خود کشانده، باعث می‌شود که زمان کمتری در انتظار شارژ شدن گوشی هوشمند خود باشند. مسئله انتظار برای شارژ شدن کامل گوشی به ویژه برای کسانی مهم است که مدام باید در حال حرکت باشند. کسانی که زمان زیادی را در بیرون از خانه یا حتی مسافرت می‌گذرانند، قاعدتا وقتی برای نشستن کنار پریز برق و شارژ کردن گوشی‌ ندارند، اما اگر این زمان تنها 25 دقیقه باشد، می‌توان آن را تحمل کرد.

کاماپرس در این گزارش به ارائه قیمت روز موبایل و بهترین گوشی‌های فست شارژ سامسونگ پرداخته است.

بهترین گوشی‌های فست شارژ سامسونگ تا 10 میلیون تومان

1- گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره برده است که سرعت پردازش و کیفیت و وضوح بالای تصویر را به نمایش می‌گذارد. توان پردازشی این گوشی سامسونگ در حدی است که از پس اجرای بیشتر بازی‌های سنگین برمی‌آید. دوربین این گوشی میان­ رده، عکاسی باکیفیت در نور روز را به ارمغان می‌‎آورد و تصاویر ثبت شده در نور شب آن هم نویز بسیار کمی دارد. در کنار تمام این‌ها، این گوشی ضدآب فقط 177 گرم وزن دارد که آن را از دیگر گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند. قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 17 میلیون و 695 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2- گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy M13

صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی سامسونگ، بزرگ و باکیفیت است. پردازنده این گوشی سری M از قدرت متوسطی برخوردار است که عملکرد مناسبی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های محبوب و کاربردی دارد. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است و کیفیت خوب تصاویر در نور روز را تضمین می‌کند. این گوشی که از قابلیت شارژ سریع هم برخوردار است، برای استفاده‌ روزانه گزینه مناسبی است، اما وزن 207 گرمی آن، دست را در هنگام استفاده‌های طولانی مدت خسته می‌کند. قیمت این گوشی میان رده پنج میلیون و 720 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

3- گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A53 5G

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی میان ­رده با نرخ نوسازی 120 هرتز، تصویر باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد که وضوح آن در نور مستقیم آفتاب هم تغییری نمی‌کند. پردازنده میان­ رده‌ای که سامسونگ برای ساخت این گوشی استفاده کرده، مخصوص گیمرها بوده و به راحتی می‌تواند بازی‌های سنگین را اجرا کند. دوربین چهارگانه این گوشی عملکرد بسیار خوبی در ثبت تصاویر به نمایش می‌گذارد. وزن 189 گرمی این گوشی ضدآب، دست‌ را در حین استفاده طولانی مدت خسته نخواهد کرد. قیمت این گوشی سامسونگ 15 میلیون و 499 هزار تومان است.

4- گوشی موبايل سامسونگ گلکسی M32

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی با نرخ نوسازی 90 هرتز، یکی از باکیفیت‌ترین صفحه نمایش‌ها را در بین گوشی‌های میان رده دارد. پردازنده این گوشی سامسونگ برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی و محبوب، عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارد و برای استفاده‌ روزانه کاملا مناسب است. وزن 196 گرمی این گوشی در استفاده‌های طولانی، برای دست خسته کننده نخواهد بود. قیمت این گوشی فست شارژ هشت میلیون و 399 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

5- گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra 5G

صفحه نمایش 6.8 اینچی این گوشی سامسونگ، بزرگ و بسیار باکیفیت است و با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی‌اش عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها دارد. این گوشی رده بالا از پردازنده‌ای بسیار قوی برخوردار است که تمام بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را به راحتی اجرا می‌کند. دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی این گوشی محبوب لذت عکاسی با موبایل را به شما خواهد چشاند. وزن 234 گرمی این گوشی، دست را در استفاده‌های طولانی مدت خسته می‌کند، اما با خصوصیات یک پرچمدار مطابقت دارد. قیمت این گوشی پرچمدار 48 میلیون و 599 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌های دارای فست شارژ و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین گوشی های فست شارژ سامسونگ + قیمت روز موبایل

  1. جواد گفته:

    سلام،ایا استفاده مدام از فست شارژ برای باطری گوشی مضر نیست،
    یک سوال جداگانه،لطفا از رم پلاس بگید باید روشن باشه یا خاموش،من روی چهار گذاشته ولی خاموش کرده ام،لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز