بهترین پروژه های ساخت و ساز منطقه 22

تهران برج-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

در حال حاضر چیتگر در منطقه 22 شهرداری تهران بیش‌ترین آمار ساخت‌وسازها در شهر را به خود اختصاص داده و فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در اختیار خریداران قرار داده است.

طبق آماری تا پایان سال 1400 حدود 130 هزار واحد مسکونی در این منطقه ساخته شده بود. در حالی که تنها 70 هزار خانوار ساکن این برج‌ها بودند. ساخت‌وسازها در چیتگر هم‌چنان ادامه دارد و پروژه‌های مختلفی در دست احداث است.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت تهران برج بهترین پروژه‌های ساخت‌وساز در منطقه 22 را معرفی می‌کند.

پروژه کامرانیه K2 سپاه شهر

این پروژه در مروارید شهر واقع شده و ساخت آن برعهده تعاونی سپاه‌شهر است. نحوه پرداخت مبلغ مربوط به این پروژه به صورت اقساطی و هر 3 ماه یک‌بار است. در سال 1402 میزان اقساط 115 میلیون در هر سه ماه تعیین شده است. زمان تحویل این پروژه به خریداران 1404 اعلام شده است. این پروژه در 27 طبقه و 220 واحد در دست احداث بوده و متراژ واحدها از 90 تا 130 متر متفاوت است. هزینه ساخت هر متر از واحدهای پروژه کامرانیه در حدود 10/5 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

پروژه پلازا پلاس چیتگر

موعد تحویل این پروژه که در مروارید شهر جنوبی واقع شده، سال 1406 است. این پروژه در مجموع 7 هزار متر مربع زمین را به خود اختصاص داده، تعداد کل واحدها 300 و تعداد طبقات 13 است. واحدهای پروژه پلازا 90، 110 و 130 متری هستند. این پروژه امکانات بی‌نظیری هم‌چون استخر، سونا و جکوزی مجزا برای هر بلوک، سیستم بی‌ام‌اس برای هر واحد، مهد کودک و سالن بیلیارد در لابی، باشگاه بدنسازی و زمین تنیس دارد. هزینه زمین و تراکم برای واحدهای پلازا 6 میلیون تومان بوده و هزینه ساخت به‌صورت علی‌الحساب و در دفترچه قرارداد ذکر می‌شود.

راز آسمان پایتخت

پروژه شمیم رحمت 3

پروژه شمیم رحمت 3 یا همان نخل در منطقه کوهک واقع شده و زمان تحویل آن 1404 است. تعداد کل واحدهای این پروژه 900 واحد و تعداد طبقات 26 است که در حدود 15 هزار و 300 متر مربع زمین واقع شده است. نکته متفاوت در فروش پروژه نخل، عرضه به‌صورت سهام‌های 10 متری است. اقساط تعیین شده برای هر سهم 10 متری معادل 3 میلیون و 900 هزار تومان است. خریدارانی که قصد سکونت در واحد را دارند باید حداقل 8/5 سهام خریداری کنند.

پروژه تجاری مسکونی زاگرس

موعد تحویل این پروژه سال 1405 تعیین شده و موقعیت آن رینگ دوم دریاچه انتهای بلوار کاشانی است. زاگرس در مجموع 322 واحد را پوشش داده و تعداد طبقات آن 28 است. سهم 60 متری مسکونی 1 میلیارد و 18 میلیون و واریزی سهم 15 متری تجاری برابر با 440 میلیون تومان است.

پروژه نارنجستان 5

تعداد کل واحدهایی که در این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد 88 عدد و تعداد طبقات 11 است. ساخت این پروژه مسکونی در سال 1405 به پایان می‌رسد. هزینه زمین و تراکم هر امتیاز 50 متری از این پروژه 1 میلیارد و 300 میلیون تومان است. از این مبلغ خریداران باید 800 میلیون تومان را در ابتدای ثبت نام پرداخت کنند. باقی مانده این مبلغ در دو قسط 250 میلیون تومانی دریافت می‌شود.

برج های چیتگر-کاماپرس

پروژه ستین

برج‌های لوکس پروژه ستین شامل 12 برج 12 طبقه در بلوار اردستانی منطقه 22 تهران است. واحدهای این برج‌ها 60 الی 180 متر متراژ دارد که در مجموع 19 هزار متر مربع زمین را به خود اختصاص داده است. ایستگاه مترو در فاصله دو دقیقه‌ای برج‌های ستین قرار دارد.

پروژه پارادایس در چیتگر

ساخت پروژه پارادایس در چیتگر، خیابان هوانیروز را تعاونی پیشگام ابنیه بر عهده دارد. این پروژه هنوز جواز ساخت دریافت نکرده اما زمان اخذ محوز آن 6 ماه آینده اعلام شده است. بر اساس  اعلام تعاونی سازنده این پروژه شامل 12 بلوک 12 طبقه خواهد بود. متراژ واحدهای برج‌ها بین 90 تا 140 متر است.

پروژه پارادایس به صورت سهام‌های 10 متری عرضه می‌شود و پذیره‌نویسی آن هم‌اکنون در حال انجام است.هر سهم 10 متری 280 میلیون تومان هزینه زمین و تراکم داشته و هزینه ساخت آن نیز به ازای هر متر 14/5 میلیون تومان تعیین شده که پرداخت آن هر سه ماه یک‌بار است.

پیش خرید پروژه‌های منطقه 22 از تهران برج

تهران برج مرجعی برای پیش فروش پروژه های منطقه 22 است که مشاوره‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و خرید را ارائه می‌كند. تهران برج واحدهاي اين منطقه را به‌صورت مستقيم از تعاوني يا سازنده به خريداران ارائه مي‌كند. كارشناسان اين مجموعه با بررسي بودجه افراد، انتظارات خريدار براي بازگشت سرمايه، هدف از خريد و … مناسب‌ترين پروژه را ارائه می‌کنند. اطلاعات تکمیلی و شماره‌های تماس در سایت این مجموعه در دسترس هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران برج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین پروژه های ساخت و ساز منطقه 22

  1. بردیا احمدی گفته:

    منطقه چیتگر برای زندگی خیلی خوبه آب و هوای بهترین داره نسبتا و امکانات رفاهی و تفریحی خوبی هم داره و بهترین منطقه برای سرمایه گذاری ملکی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز