بهترین پارک های آبی تهران + قیمت بلیط

امروزه پارک‌های آبی در میان مردم از جمله تفریحات پرطرفدار است که همگان خواستار تجربه آن هستند. تهران دارای چندین پارک آبی متفاوت است که در آن می‌توانید تفریحات آبی متنوعی را همراه عزیزان خود تجربه کنید. پارک‌های آبی دارای دو نوع سرپوشیده و باز هستند. از جمله مزیت‌های پارک‌های آبی سرپوشیده استفاده از فضای آن در تمامی فصول سال است که می‌توانید بدون نگرانی درباره شرایط آب و هوایی، اوقات مفرحی را در آن سپری کنید. از ویژگی‌های بارز استخر‌های رو باز، شنا کردن در زیر آسمان همراه با نور دلپذیر آفتاب است که می‌تواند منبعی از انرژی را برای شما به همراه آورد.

کاماپرس در ادامه بهترین پارک‌های آبی تهران را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

پارک آبی اُپارک

شما می‌توانید اوقات خوشی را همراه با خانواده و فرزندان خود در بزرگترین پارک آبی تهران سپری کنید. اُپارک بخشی جداگانه برای خردسالان دارد که فضای کودکانه مهیجی را همراه با امنیت برای آنها فراهم کرده است. این مجموعه آبی از 14 سرسره‌ متنوع تشکیل شده که از جمله آن می‌توانیم به سرسره رالی شیپ اشاره کنیم که در آن می‌توانید رقابتی آبی همراه با دوستان خود داشته باشید. با سرسره آکوالوپ می‌توانید سقوط آزادی با سرعت 54 کیلومتر و چرخش 360 درجه را تجربه کنید که هیجان و آدرنالین خون شما را بالا می‌برد. سرسره ابیس اُپارک بزرگترین سرسره این مجموعه است که همراه با تیوپ مسیری 18 متری را به صورت چرخشی طی می‌کنید و در آخر ماجراجویی شما با پرتابی به پایان خواهد رسید.

اگر شما دچار گرفتگی عضلانی و مفصلی هستید، بخش جکوزی این مجموعه می‌تواند شما را در بهبود آن کمک کند. از آنجایی که افراد ساعات طولانی را در این پارک می‌گذرانند، می‌توانند غذا و نوشیدنی مورد نیاز خود را از سری رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این مجموعه تهیه کنند. بانوان می‌توانند از این مجموعه تفریحی از اول هفته تا روز پنجشنبه از ساعت 8 تا 15 بهره ببرند. آقایان هم از ساعات 17 الی 24 روز شنبه تا پنجشنبه و از ساعت 10 الی 22 روز جمعه استفاده کنند. این پارک آبی در اتوبان تهران-کرج، بعد از آزادگان، خروجی شهرک گلستان انتهای خیابان شمیم واقع شده است.

راز آسمان پایتخت

پارک آبی ارم

این مجموعه آبی، پارکی اختصاصی برای بانوان است که تجربه شنا در فضایی رو باز را به آنها هدیه می‌دهد تا علاوه بر شنا کردن در زیر نور خورشید، آفتاب گرفتن در کناره‌های استخر همراه با برنزه شدن را نیز تجربه کنند. این پارک آبی با داشتن کادری مجرب امکاناتی همچون ماساژ، آب درمانی و حمام سنتی را نیز ارائه می‌دهند. این مجموعه آبی برای علاقه‌مندان به یادگیری شنا، کلاس‌های آموزشی برای تمامی سنین برگزار می‌کند. همچنین دارای استخری مخصوص کودکان است که فرزندان خردسال شما می‌توانند در آنجا اوقات شادی را سپری کنند. از جمله امکانات دیگر این مجموعه وجود آرایشگاه و کلاس‌های ایروبیک موزون برای علاقه‌مندان است. پارک آبی ارم در همه روزها از ساعت 9:30 تا 18 به علاقه‌مندان خدمات ارائه می‌دهد. پارک آبی ارم در تهران، کیلومتر چهار، بزرگراه تهران-کرج قرار دارد.

پارک آبی اکباتان

این مجموعه آبی که به عنوان یک پارک آبی ویژه بانوان محسوب می‌شود از ساعت 9 الی 18:30 خدمات می‌دهد. این مجموعه دارای استخری به ابعاد 50 متر در 30 متر است که در کنار آن فضایی ساحلی همراه با صندلی جهت آفتاب گرفتن بانوان وجود دارد. وجود جکوزی، آب درمانی، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار و سرسره از دیگر ویژگی‌های این پارک به‌شمار می‌رود. پارک آبی اکباتان در شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، فاز سه، خیابان شکوری شرقی واقع شده است.

پارک آبی جماران

این پارک آبی سرپوشیده از استخری نه چندان بزرگ به همراه سرسره‌های آبی تشکیل شده است و آب موجود در استخرهای آن از چشمه معدنی پارک جمشیدیه تامین می‌شود. این مجموعه تنها یک پارک آبی نیست بلکه دارای امکانات ورزشی و تفریحی مثل پینگ پنگ، فوتبال دستی، بیلیارد، ایرهاکی و دارت نیز هست. استفاده از این امکانات نیازی به تهیه بلیط جداگانه ندارد و شما می‌توانید از تمامی آنها تنها با تهیه بلیط استخر استفاده کنید. این پارک آبی با داشتن مجموعه بدنسازی، حمام سنتی، اتاق ماساژ و فیش اسپا به علاقه‌مندان خدمات ارائه می‌دهد.

این مجموعه در نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان جماران، کوچه ششم واقع شده است و به بانوان و آقایان خدمات ارائه می‌دهد. بانوان می‌توانند در روزهای زوج از ساعت 9 الی 18 و در روزهای فرد و جمعه از 9 تا 16 از این مجموعه استفاده می‌کنند. این مجموعه در روزهای زوج از ساعت 19 الی 24 و روزهای فرد و جمعه ها از ساعت 17 تا 24 به آقایان خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اُپارک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز