بهترین موتورهای برقی در سال ۲۰۲۳

موتور سیکلت‌های برقی شاید برای همه مناسب نباشد، اما پیشرفت‌های اخیر آن ممکن است بسیاری از افراد را برای خرید یک موتور برقی وسوسه کند. کاماپرس در این مطلب به معرفی بهترین موتورسیکلت‌های برقی بازار می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

وِرج تی‌اس اولترا (Verge TS Ultra)

این موتور ساخته شرکت فنلاندی «ورج»، با فناوری انقلابی خود مورد توجه بسیاری از دوست‌داران موتورهای مدرن قرار گرفته است. تی‌اس اولترا با بهره‌مندی از ۲۰۱ اسب بخار قدرت می‌تواند در عرض تنها ۲.۵ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آرک وکتور (Arc Vector)

نسخه کانسپت این موتورسیکلت برقی بریتانیایی برای اولین‌ بار در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و تولید عمده آن تا سال ۲۰۲۳ به طول انجامید. آرک وکتور ۱۲۵ هزار دلاری پس از پیوستن به مجموعه موتورسیکلت‌های رایان رینولدز توجه‌های بیشتری را جلب کرد. این موتور ۱۱۳ اسب بخار قدرت دارد و در عرض ۳.۱ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

دیمون هایپر فایتر کلوسوس (Damon Hyperfighter Colossus)

شرکت کانادایی دیمون این موتور الکتریکی را با ویژگی‌های فناورانه متعدد مانند سیستم هشدار پیشرفته ۳۶۰ درجه ارائه می‌دهد. هایپر فایتر با ۲۰۰ اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت ۲۷۳ کیلومتر در ساعت، قادر است در عرض ۲.۷ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

اووک ۶۰۶۱ (Evoke 6061)

شرکت چینی اووک با ساخت این موتور برقی بسیاری از رقبای خود مانند هارلی دیویدسن لایو وایر را به زانو درآورد. اووک ۶۰۶۱ با بسته باتری عظیم ۲۴.۸ کیلووات بر ساعتی خود دارای برد چشمگیر ۴۷۰ کیلومتر بوده و همچنین ۱۶۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این موتور در عرض ۳.۳ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

انرژیکا ایوا ریبل آر‌ اس (Energica EVA Ribelle RS)

این موتور برقی که با لقب جنگنده الکتریکی نیز شناخته می‌شود، ظاهر شهری و خیابانی دارد اما از عملکرد بالای دوچرخه الکتریکی اسپرت انرژیکا نیز بهره‌مند شده است. این موتور دارای ۱۷۱ اسب بخار قدرت بوده و در کمتر از ۲.۶ ثانیه به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد. با باتری ۲۱.۵ کیلووات ساعتی و حداکثر برد ۴۱۹ کیلومتر انرژیکا بسیاری از مخالفان موتورهای برقی را به خود علاقمند می‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز