بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران کدامند؟

اهمیت حیاتی آب در زندگی انسان‌ها بر کسی پوشیده نیست؛ با این‌حال اگر این آب دارای آلودگی و ناخالصی باشد، سبب ورود آسیب‌های جبران ناپذیری بر سلامت انسان‌ها می‌شود. از این رو امروزه، دستگاه تصفیه آب خانگی ، به یکی از لوازم ضروری هر خانه‌ای تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اهمیت استفاده از آب سالم و به دور از هرگونه آلودگی بر روی سلامتی، دستگاه‌ تصفیه آب خانگی ، دیگر یک وسیله لوکس و تجملی به حساب نمی‌آید. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید با دقت و پس از آشنایی با انواع و مدل‌های این دستگاه صورت بگیرد. کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی می‌پردازد.

دستگاه تصفیه آب خانگی و اهمیت آن

آب آشامیدنی که روزانه استفاده می‌کنید، دارای آلاینده‌های بسیاری است؛ مهم‌ترین آلاینده موجود در آب، کلر و محصولات جانبی آن(هالومتان‌ها) هستند. همچنین آب آشامیدنی ممکن است حاوی مقادیر بسیار زیادی از گازهای شیمیایی حل شده در آب (VOC) ، نیترات و سرب باشد. این در حالی است که بسیاری دیگر از سموم و ترکیبات مضری که روزانه وارد آب آشامیدنی در هر منطقه می‌شود، شناخته شده نیست. در چنین شرایطی استفاده از یک دستگاه تصفیه آب باکیفیت، می‌تواند شما را از سلامت آب آشامیدنی خود و خانواده‌تان مطمئن کند.

خرید یک دستگاه تصفیه آب که هم باکیفیت باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد، چندان راحت به نظر نمی‌رسد؛ چرا که در حال حاضر صدها مدل و برند از این دستگاه تولید و در بازار عرضه شده است. برخی از بهترین مدل‌ها در ادامه آمده است.

راز آسمان پایتخت

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل الیت ELITE

مدل الیت دستگاه تصفیه آب آکواجوی ، متناسب با تکنولوژی اسمز معکوس یا آب شیرین کن طراحی و عرضه شده است. این دستگاه قابلیت حذف ذرات معلق، گازهای شیمیایی و ترکیبات مضر موجود در آب از جمله نیترات، آرسنیک و فلزات سنگین را دارد. این دستگاه همچنین توانایی کاهش سنگینی و سختی آب را نیز دارد.

از ویژگی‌های مدل الیت می‌توان به حداکثر آب‌دهی 8 لیتر در ساعت، منبع ذخیره تحت فشار با گنجایش 12 لیتر، بدنه پایه‌دار برای افزایش استحکام و غیره  اشاره کرد. ضمن این‌که فیلترهای به کار رفته در این محصول از نوع Inline بوده که به سهولت قابل تعویض هستند. گفتنی است مراحل تصفیه در این دستگاه شامل پنج مرحله فیلتر الیافی 5 میکرون، فیلتر کربن فعال، فیلتر الیافی 1 میکرون، فیلتر اسمز معکوس و فیلتر کربن نهایی است.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل پرایم

مدل پرایم از دستگاه‌های تصفیه آب آکواجوی با قابلیت از بین بردن ذرات معلق، گازهای شیمیایی مانند کلر و ترکیبات مضر موجود در آب با دقت یک دهم نانومتر تولید شده است. در این تولید این دستگاه نیز از تکنولوژی اسمز معکوس استفاده شده و در کاهش سختی و سنگینی آب موثر است.

ویژگی‌های این دستگاه شامل دارا بودن پمپ تامین فشار، حداکثر آب‌دهی 8 لیتر در ساعت، منبع ذخیره 12 لیتری، شیر تنظیم املاح آب و غیره است. این دستگاه نیز به مانند مدل الیت شامل فیلتر 5 مرحله‌ای است.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لوتوس

آکواجوی برای تولید مدل لوتوس به مانند سایر مدل‌ها از تکنولوژی اسمز معکوس یا آب شیرین کن استفاده کرده است؛ به همین جهت، این محصول برای استفاده در محل‌هایی که آب ورودی دارای میزان بالایی از جامدات محلول است، گزینه مناسبی به حساب می‌آید. از این محصول برای تصفیه ذرات معلق، گازهای شیمیایی، ترکیبات مضر آب و همچنین کاهش سختی و سنگینی آن استفاده می‌شود.

از ویژگی‌های این محصول، پمپ تامین فشار، حداکثر آب‌دهی 8 لیتر در ساعت، منبع ذخیره 12 لیتری، دارا بودن فیلترهای Inline با قابلیت تعویض آسان و بدنه پایه‌دار و مستحکم است. مراحل تصفیه در این محصول از نوع 5 مرحله‌ای است.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لیلیوم

تولید مدل لیلیوم مطابق با تکنولوژی اسمز معکوس و با قابلیت حذف ذرات معلق، گازهای شيميايی و تركيبات مضر موجود در آب تولید و روانه بازار شده است. این دستگاه می‌تواند سنگینی و سختی آب را نیز به شکل موثری کاهش دهد.

این دستگاه نیز دارای ویژگی‌هایی چون پمپ تامین فشار، حداکثر آب‌دهی 8 لیتر در ساعت، تانک تحت فشار هشت و نیم ليتری و فيلترهای Inline است. ضمن این‌که مدل لیلیوم برخلاف دیگر دستگاه‌های تصفیه آب دارای ظاهری شیک و زیبا است، به طوری که می‌توان آن را در دکوراسیون آشپزخانه بر روی میز یا سینک قرار داد. از دیگر تفاوت‌های این محصول با سایر مدل‌ها، قرار گرفتن منبع ذخیره در داخل آن است که سبب آسانی حمل و نقل و ایجاد فضای مفید بیشتر می‌شود.

هیراب سان

یکی از معتبرترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران، برند آکواجوی است. محصولات این برند با کیفیت و قیمت مناسب، از سال 1382 تاکنون، توسط شرکت معتبر هیراب سان در بازار عرضه می‌شوند. خرید دستگاه‌های تصفیه آب آکواجوی از شرکت هیراب سان، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی، همراه با ارسال و نصب دستگاه در محل است.

انتهای پیام

مرتبط با : هیراب سان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز