بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس ال جی با بودجه 25 میلیون

افزایش قیمت ماشین ظرفشویی خرید این کالا بادوام را دچار مشکل کرده است. فروشگاه‌های اینترنتی ویژگی‌های مدل‌های مختلف را بررسی می‌کنند. همچنین امکان مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های مدل‌های مختلف به افراد کمک می‌کند بتوانند با بودجه خود بهترین انتخاب اقتصادی را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با بررسی فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی بهترین ماشین ظرفشویی‌های ال جی با بودجه 40 میلیون می‌پردازد:

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل  GDW-M4883NS

این ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت 14 نفر است و رده مصرف انرژی آن A++ است. طبقه سوم مجزا قرار گرفته در این محصول علاوه بر زیبایی، پرکاربرد است. این مدل داری شش برنامه اصلی و سه برنامه انتخابی برای شستشوی ظروف است. این ماشین ظرفشویی هنگام کار کردن 44 دسیبل صدا تولید می‌کند. این محصول در رنگ تیتانیومی و به قیمت 25 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4573NS

موتور این مدل بدون تسمه است و دارای مصرف انرژی A++ است. عمق این ماشین لباسشویی 60 سانتی‌متر است و صدای آن در حین کار 47 دسیبل است. هفت برنامه کاربردی امکان شستشو انواع ظروف را فراهم می‌کند. برنامه خیساندن و شستشو ظروف پرمصرف جزو نقاط قوت این محصول محسوب می‌شوند. این مدل در حین کار 47 دسیبل صدا تولید می‌کند. این ماشین ظرفشویی در رنگ تیتانیومی و به قیمت 23 میلیون و هفتصد هزار تومان عرضه می‎شود.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4563S

این مدل از ماشین ظرفشویی‌های مبله است که برای خانواده‌های پرجمعیت و استفاده در مهمانی ‌ها پرکاربرد است. برنامه شستشو اقتصادی و شستشو سبک برای ظروف نه چندان کثیف از برنامه‌های کاربردی این مدل هستند. برنامه شستشو روزانه در 90 دقیقه انجام می‌شود ولی قابلیت تنظیم زمان شستشو وجود دارد. این محصول در هر بار شستشو 11 لیتر آب مصرف می‌کند و رتبه انرژی A++ دارد. این محصول در رنگ تیتانیومی به قیمت 22 میلیون تومان عرضه می‌شود.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4563W

این ماشین ظرفشویی دارای طبقه سوم مجزا است و مجهز به عملکرد خشک‌کن اضافه است. برنامه شستشو نصف ظرفیت از مزیت‌های این مدل محسوب می‌شود. این محصول دارای شش برنامه اصلی و یک برنامه تکمیلی است و در هر شستشو 11 لیتر آب مصرف می‌کند. این مدل دارای ظرفیت 14 نفره است و مصرف انژی  A++ دارد. این محصول در رنگ سفید به قیمت 21 میلیون تومان عرضه می‌شود.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463S

این ماشین دارای 14 نفر ظرفیت است و هشت برنامه شستشو دارد که افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. ارتفاع طبقه دوم قابلیت تنظیم دارد و برنامه پیش از شستشو جهت خیس خوردن ظروف استفاده می‌شود. برنامه شستشو اقتصادی برای شستن ظروف کریستالی استفاده می‌شود. میانگین مصرف آب در هر شستشو 13 لیتر است. این محصول در رنگ نقره‌ای به قیمت 20 میلیون و 700 هزار تومان عرضه می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز