بهترین مارک رنگ مو خارجی

رنگ کردن موها یکی از حساس‌ترین خدمات زیبایی است که عدم رعایت ظرافت‌های آن، ممکن است باعث آسیب‌های جبران­ناپذیر به موها شود. انتخاب مارک و برند رنگ مو یکی از مهم‌ترین عوامل برای نتیجه­گیری مطلوب است و در حال حاضر به دلیل محصولات متنوع موجود در بازار، بسیاری از کاربران ممکن است در انتخاب بهترین محصول دچار سردرگمی شوند.

کاماپرس در این گزارش پنج رنگ مو خارجی باکیفیت را معرفی کرده است.

رنگ مو گارنیه

یکی از بهترین برندهای رنگ مو برای استفاده در خانه، رنگ موهای دائمی گارنیر است که در طیف‌های مختلفی تولید می‌شود. این رنگ مو دارای کیفیت و ماندگاری بالایی است و با داشتن مواد مغذی، موها را به خوبی تغذیه می‌کند و از آسیب رساندن به آن‌ها جلوگیری می‌کند. این رنگ مو آلمانی باکیفیت بدون آمونیاک است و برای افرادی که از خدمات کراتین و بوتاکس استفاده کرده‌اند و به دنبال رنگ مو بدون آمونیاک هستند، انتخاب مناسبی است.

رنگ مو لورال

رنگ‌ موهای لورال یکی دیگر از محصولات باکیفیت خارجی ساخت کشور فرانسه‌ است. رنگ موهای لورال به صورت کیت و به همراه سایر ملزومات رنگ کردن عرضه می‌شود و در نتیجه پکیج کاملی برای استفاده در خانه به کاربران عرضه می‌کند. در این رنگ‌ها سرم محافظت‌کننده حاوی کلاژن برای نرم کردن موها قبل و بعد از رنگ کردن مو قرار داده شده است. همچنین رنگ‌های لورال به همراه اکسیدان مخصوص عرضه می‌شود و دیگر نیازی به خریداری جداگانه اکسیدان نیست. همچنین رنگ موهای حاوی آمونیاک لورال ماندگاری بیشتری روی موها دارند؛ با این وجود رنگ‌های فاقد آمونیاک برای افرادی که موهای حساس‌تری دارند نیز تولید می‌شود.

رنگ رولون

رولون یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای آرایشی قدیمی است که در سال 1932 در نیویورک تاسیس شد و توانست در عرض شش سال به یک شرکت چندملیتی و معروف تبدیل شود. رنگ موهای این مجموعه با استفاده از مواد اولیه ایمن و فناوری‌های پیشرفته تولید می‌شود. رنگ موهای رولون از آمینواسیدهای ابریشمی تشکیل شده‌ است که به عمق موها نفوذ و با تامین رطوبت مو، سلامت آن را تضمین می‌کند. کراتین موجود در ساختار این محصول، باعث نرمی موها می‌شود و از وز شدن آن جلوگیری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

رنگ مو-کاماپرس

رنگ مو ولا

برند آلمانی ولا یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی است که از سال 1880 شروع به کار کرد. رنگ موهای ولا دارای غلظت پیگمنت بسیار بالا و غنی از مواد فعال گیاهی بوده که پوششش بسیار خوبی برای مو ایجاد می‌کنند. در فرمولاسیون رنگ موهای ولا از روغن نارگیل استفاده شده است که باعث ترمیم کوتیکول مو و جلوگیری از شکنندگی در طول فرآیند رنگ کردن و همچنین باعث انعکاس بهتر نور و براق شدن مو بعد از رنگ کردن می‌شود. کیت‌های رنگ مو ولا به همراه اکسیدان‌های شش درصد و 9 درصد عرضه می‌شود و دیگر نیازی به تهیه جداگانه اکسیدان نیست. همچنین از نرم‌کننده موجود در این کیت برای تقویت مو بعد از رنگ کردن استفاده می‌شود.

رنگ مو فیتو

فیتو یکی از بهترین برندهای فرانسوی تولیدکننده رنگ مو است که از بهترین تکنولوژی‌ها رنگ‌های گیاهی با خاصیت پوشانندگی بالا استفاده می‌کند. 57 تا 61 درصد فرمولاسیون این رنگ مو از عصاره گیاهان رنگی استفاده کرده است. رنگ‌های فیتو دارای دو درصد آمونیاک هستند و از آسیب رسیدن به پوست سر و ایجاد آلرژی جلوگیری می‌کند؛ در نتیجه این رنگ مو برای افراد حساس انتخاب خوبی است. در فرمولاسیون این رنگ‌ها هیچ ماده شیمایی مضری مانند سولفات و پارابن استفاده نشده است. همچنین در فرمولاسیون این رنگ‌ها از ویتامین سی استفاده شده است و بعد از شست‌وشو اولیه نیازی به استفاده از شامپو وجود ندارد.

بهترین رنگ مو-کاماپرس

رنگ مو در آکادمی زینب مولایی

سالن زیبایی “زینب مولایی” (https://zeynabmolaei.com) دارای 12 سال سابقه در زمینه خدمات زیبایی و رنگ مو است. در حال حاضر این مجموعه همه خدمات زیبایی رنگ مو، کراتین، بافت مو و براشینگ را با جدیدترین تکنینک‌ها به همراه مشاوره تخصصی ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان به یادگیری حرفه‌ای جدیدترین تکنیک‌های رنگ بدون آسیب به مو می‌توانند از پکیج‌های آموزشی حضوری یا مجازی این مجموعه استفاده کنند. همچنین افراد برای داشتن رنگ مو ایده‌آل و بدون آسیب می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آکادمی زینب مولایی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز