بهترین تحلیل برای پیش بینی شرایط نوسانی رمزارزها+ قیمت روز بیت کوین

تحلیل تکنیکال در بازار رمزارزها به عنوان یک روش برای پیش بینی روند کوتاه مدت قیمت‌ها و نوسانات مورد استفاده است. این روش در بین تریدرهای ارزهای دیجیتال اهمیت ویژه دارد.

به گزارش کاماپرس، نوسانات بازار رمزارزها نسبت به بازارهای کالایی و بازارهای مالی سنتی به مراتب بیشتر است به همین دلیل برای تحلیل آن دشواری‌هایی وجود دارد. به منظور تحلیل دقیق بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، لازم است از تحلیل تکنیکال استفاده شود. این نوع تحلیل تغییرات رفتار قیمت را براساس نمودارها و الگوهای ریاضی بررسی می‌کند. در این روش تکرار رفتارهای قیمت، عدم تصادفی بودن آن‌ها و تطابق این روندها با تئوری‌های ریاضی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این تحلیل برای پیش بینی قیمتی انواع ارز دیجیتال به خصوص بیت کوین بسیار کاربرد دارد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۵ بهمن

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۱۵ بهمن با شما همراه هستیم. قیمت بیت کوین چند روزی است که در یک محدوده بسیار کم در حال رنج زدن است و مقاومت‌ها و حمایت‌های پیش روی خود را تست هم نکرده و از این رو تا زمان مستحکم بودن حمایت‌ها و مقاومت‌های پیش رو می‌توانیم همین روند رنج را برای بیت کوین متصور باشیم.

بررسی نمودار تکنیکالی بیت کوین نشان از این دارد که بعد از شکسته شدن یک ناحیه مقاومتی که حالا تبدیل به حمایت شده، احتمالا باید منتظر یک روند افزایشی در قیمت بیت کوین باشیم. البته روندی که در کوتاه‌مدت می‌توان آن را روند اصلی بازار ارز دیجیتال در نظر گرفت و در میان‌مدت همچنان بیت کوین در روند نزولی خود قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

با توجه به اینکه بازارهای جهانی از روز دوشنبه باز می‌شوند، عملا تغییرات خیلی زیادی را نیز نمی‌توانیم در طول روز جاری برای بیت کوین متصور باشیم. با باز شدن بازارهای جهانی از فردا دوشنبه، شرایط برای نوسانات بیشتر آن نیز فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز