بهترین اسپیکر بلوتوثی ال جی چه ویژگی‌هایی دارد؟

امروزه طرفداران موسیقی دو راه متفاوت را برای شنیدن موسیقی انتخاب می‌کنند که برای هر دو هم لوازم زیاد و متنوعی در نظر گرفته شده است. کسانی که می‌خواهند موسیقی را با صدای بلند گوش بدهند، کیفیت مسئله بسیار مهمی است. اسپیکرهای بلوتوثی یکی از ابزارهای جدیدی هستند که اجازه می‌دهند موسیقی باکیفیت را در فضا پخش کنید و از آن لذت ببرید.

شرکت تولید لوازم الکترونیک ال جی با سابقه درخشانش در تولید لوازم الکترونیکی در طی 76 سال یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید برای یک خرید رضایت بخش به سراغ آن بروید. این شرکت کره‌ای سال گذشته از یک اسپیکر بلوتوثی جدید به نام LG XBOOM Go رونمایی کرد که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد.

کاماپرس در ادامه ویژگی‌های این اسپیکر را معرفی می‌کند.

ویژگی‌های بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل

1- صدای فراگیر

یک مشکل مهم در استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی این است که فاصله گرفتن از آنها به معنی ضعیف‌تر شدن صداست. اما اسپیکرهای ال جی ایکس بوم گو این مشکل را حل کرده‌اند. این اسپیکرهای قدرتمند صدا را به صورت 360 درجه‌ای پخش می‌کنند؛ بنابراین با فاصله گرفتن از اسپیکر، صدا را ضعیف‌تر نمی‌شنوید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اسپیکر بلوتوثی ال جی- کاماپرس

2- قابل حمل

شما می‌توانید این اسپیکر را به راحتی جا به جا کنید، فقط کافی است بندی را که در طراحی این اسپیکر به کار رفته، روی جسمی که در دسترس‌تان است، محکم کنید. با این قابلیت، به راحتی می‌توانید اسپیکر ال جی ایکس بوم خود را در مکان‌های متنوعی مثل خانه، باشگاه، فضای باز و هر جای دیگری ببرید.

 3- دوام باتری

یک اسپیکر قابل‌حمل بدون یک باتری خوب، نمی‌تواند کارکرد خوبی داشته باشد. شرکت کره‌ای ال‌ جی اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل خود را طوری طراحی کرده است که از باتری با دوامی برخوردار باشند. این اسپیکرها با هر بار شارژ می‌توانند تا 6 ساعت موسیقی پخش کنند.

4- مقاوم در برابر پاشش آب

این اسپیکر قدرتمند، در برابر پاشش آب مقاوم است. البته معنای این جمله این نیست که این اسپیکر ضدآب است و در برابر تماس مستقیم با آب دوام می‌آورد؛ بلکه تنها به معنای مقاومت این دستگاه در برابر پاشیده شدن مقداری آب است و اجازه نمی‌دهد عملکرد آن مختل شود.

5- اتصال AUX

این اسپیکرها علاوه بر قابلیت متصل شدن به دستگاه‌ها با استفاده از بلوتوث، از طریق AUX هم به دستگاه‌ها وصل می‌شوند و می‌توانید از هر کدام که می‌خواهید، استفاده کنید.

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌شود. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED  بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی می‌توانید به وبسایت مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز