برندگان‌ قرعه کشی تیبا و ۷ مدل وانت نیسان سایپا مشخص شدند

برندگان قرعه کشی تیبا و ۷ مدل وانت نیسان سایپا که در طرح فروش فوق العاده مشارکت کرده بودند، مشخص شدند.

به گزارش کاماپرس، مراسم قرعه‌کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا که هفته گذشته انجام شد، امروز با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد. تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل یورو۵ و پادرا پلاس،‌۸ محصول ارائه شده در این طرح فروش فوق العاده بودند.

گفتنی است در این طرح فروش فوق العاده نیسان دیزل که خیلی از متقاضیان به دلیل هزینه پایین منتظر پیش فروش آن بودند،‌عرضه شد. در طرح جدید فروش فوری 8 محصول سایپا که از تاریخ 17 آذر 99 تا 19 آذر 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سایپا اجرا شد، در مجموع ۵۰۲.۸۲۰ نفر در این مرحله از قرعه کشی شرکت کردند که ۷ هزار ظرفیت و ۷ هزار رزرو در نظر گرفته شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت محصولات سایپا در این طرح فروش فوق العاده

راز آسمان پایتخت

در این طرح تیبا صندوقدار سفید با قیمت۸۷۰.۷۵۰.۰۰۰ ریال عرضه می شود. قیمت سایپا ۱۵۱ سفید ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. نیسان تک سوز ۱.۷۷۷.۲۳۰.۰۰۰ ریال قیمت دارد.

قیمت نیسان تک سوز آپشنال ۱.۸۷۷.۹۷۰.۰۰۰ ریال است. نیسان دو گانه سوز ۱.۹۹۸.۹۸۰.۰۰۰ ریال قیمت دارد. قیمت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۲.۰۹۸.۷۲۰.۰۰۰ ریال است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نیسان دیزل یورو با قیمت ۲.۶۲۹.۶۳۰.۰۰۰ ریال عرضه می شود. پادار پلاس هم ۲.۳۱۸.۸۷۰.۰۰۰ ریال قیمت دارد.

در این طرح فروش فوق العاده، خودروها ۹۰ روزه تحویل متقاضیان می‌شود. همچنین اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد رهگیری و کد ملی امروز در سایت سایپا منتشر می شود.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز